Pazarlama

Pazarlama

Başarıyı tekrarlamak mümkün mü?

İki ünlü uzman, 2.000 şirketi inceleyip 3 önemli ilke belirledi

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

Banka dışında dijital devrim

Türkiye'deki bankalar, geçtiğimiz 10 yılda teknolojiye yaptığı yatırımla fark yarattı.

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

Sosyalleşme hızlanıyor

Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.

1 MART, 2012

Pazarlama

Şimdi hedef plansız alıcı!

Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

1 OCAK, 2012

Pazarlama

Tavsiyenin büyük gücü

Tavsiye kampanyaları sayesinde cirosunu katlayan şirket sayısı hiç de az değil.

1 EKİM, 2011

Pazarlama

Fazlası zarar mı?

Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı

1 HAZİRAN, 2011

Pazarlama

365 Gün kampanya

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Pazarlama

Yeni sosyal sorumluluk gerçekleri

CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir

1 MART, 2011

Pazarlama

İyi karar dersleri

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

Yenilikçi savunma

Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

Hızlı tüketiciyi yakalama yarışı

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Pazarlama

Sınır tanımayan inovasyon dönemi

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Yaratıcı maliyet kısma taktikleri

Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

Durgunluğa aldırmayan şirketler.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Pazarlama

“Yeni Globaller 3 Ülkeden Çıkacak”

“Global Markalar” adlı kitabın yazarı Nigel Hollis, geçmişin tedarikçi şirketlerinin kendi markalarını yarattığını söylüyor. Ona göre bu meydan okuyucu, gelişmekte olan ülke şirketleri gelecekte gl...

1 MAYIS, 2010