Pazarlama

DURGUNLUĞA ALDIRMAYAN ŞİRKETLER.
Pazarlama

DURGUNLUĞA ALDIRMAYAN ŞİRKETLER.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

“YENİ GLOBALLER 3 ÜLKEDEN ÇIKACAK”
Pazarlama

“YENİ GLOBALLER 3 ÜLKEDEN ÇIKACAK”

“Global Markalar” adlı kitabın yazarı Nigel Hollis, geçmişin tedarikçi şirketlerinin kendi markalarını yarattığını söylüyor. Ona göre bu meydan okuyucu, gelişmekte olan ülke şirketleri gelecekte gl...

1 MAYIS, 2010

MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI
Pazarlama

MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI

Clio, Yaris, Arcelor ve Wanadoo gibi tanınmış marka isimleri onun eseri… Bugüne kadar 1.200’den fazla marka ismi yarattı. Bu nedenle marka isimlendirme konusunda dünyadaki en önemli isimlerden biri...

1 EKİM, 2009

"MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI"
Pazarlama

"MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI"

“Bu nedenle marka isimleri biraz meydan okuyan, provokatör özellikler taşımalı”

1 EKİM, 2009

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!
Pazarlama

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!

Aslında müşteriyle ilişki kurmanın önemi her zaman biliniyordu. Yeni dönemde ise şirket liderleri de müşteriyle yüz yüze iletişime geçmiş durumda. Çoğu, “Gezinen kurt aç kalmaz” felsefesiyle vaktin...

1 EYLÜL, 2009

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!
Pazarlama

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!

Müşteri odaklı yönetim modeli ile rekabette bir adım öne geçmek için çalışıyorlar.

1 EYLÜL, 2009

"BÜYÜK BALIĞI YUTMA ZAMANI"
Pazarlama

"BÜYÜK BALIĞI YUTMA ZAMANI"

“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”

1 EYLÜL, 2009

ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR
Pazarlama

ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR

Ekonomik krize rağmen sayıları az sayıda şirket, yeni ürün sayılarını artırmaya devam ediyor. Ancak yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti. ...

1 AĞUSTOS, 2009

3 ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR
Pazarlama

3 ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

KAMPANYA YAĞMURUNA DEVAM MI?
Pazarlama

KAMPANYA YAĞMURUNA DEVAM MI?

Herkes tüketiciyi ikna etmenin peşinde. Bu amaçla yılda 365 gün indirim yapan da var, Turkcell gibi yılda 800 kampanya düzenleyen de.

1 TEMMUZ, 2009

DOMİNANT MARKA OLMAK MÜMKÜN MÜ?
Pazarlama

DOMİNANT MARKA OLMAK MÜMKÜN MÜ?

Shelly Lazarus, Ogilvy&Mather Worldwide’ın yönetim kurulu başkanı ve genel müdürü. 30 yıldır sektörde ve “reklamın kraliçesi” olarak tanınıyor. Kriz döneminde reklam yatırımlarını artıran marka...

1 NİSAN, 2009

‘BİRLEŞTİRİCİLER”  DALGASI GELİYOR
Pazarlama

‘BİRLEŞTİRİCİLER” DALGASI GELİYOR

Google, Linden Lab, Microsoft, eBay, Amazon, Apple, Monster ve diğerleri… Bu şirketlerin her biri iş dünyasına başarılı çalışmalarıyla damgasını vurmuş örnekler. İnovatif olmaları, yeni trendleri y...

1 MART, 2008

KARLILIK YÜKSEK Mİ?
Pazarlama

KARLILIK YÜKSEK Mİ?

Türkiye pek çok sektörde dünya kârlılıklarıyla çalışıyor artık. Hatta global net kârların üstüne çıktığı sektörler de hiç az değil. Gıda perakendeciliği, otomotiv ve mobilyada dünya devlerinin kâr ...

1 ŞUBAT, 2008

GERÇEK PATRON ONLAR!
Pazarlama

GERÇEK PATRON ONLAR!

Artık kâr etmenin yolu, satın alırken de kazanmaktan geçiyor. Satın alma yöneticilerinin asıl işi ise bunu mümkün kılmak. Kimi uzmanlar onlara bu nedenle “paranın esas patronları” diyor. En önemlis...

1 ŞUBAT, 2008

RAF BEDELİNE REKABET ZAMMI
Pazarlama

RAF BEDELİNE REKABET ZAMMI

Yaşanan birleşmeler, organize perakende sektöründeki büyük oyuncu sayısını azalttı. Oysa birçok ürün dalında faaliyet gösteren üretici sayısı her geçen gün artıyor. Bu durum da perakende raflarını ...

1 ŞUBAT, 2008