Pazarlama

Pazarlama

İYİ KARAR DERSLERİ

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

YENİLİKÇİ SAVUNMA

Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...

1 ŞUBAT, 2011

Pazarlama

HIZLI TÜKETİCİYİ YAKALAMA YARIŞI

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Pazarlama

SINIR TANIMAYAN İNOVASYON DÖNEMİ

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

YARATICI MALİYET KISMA TAKTİKLERİ

Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.

1 AĞUSTOS, 2010

Pazarlama

DURGUNLUĞA ALDIRMAYAN ŞİRKETLER.

İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Pazarlama

“YENİ GLOBALLER 3 ÜLKEDEN ÇIKACAK”

“Global Markalar” adlı kitabın yazarı Nigel Hollis, geçmişin tedarikçi şirketlerinin kendi markalarını yarattığını söylüyor. Ona göre bu meydan okuyucu, gelişmekte olan ülke şirketleri gelecekte gl...

1 MAYIS, 2010

Pazarlama

MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI

Clio, Yaris, Arcelor ve Wanadoo gibi tanınmış marka isimleri onun eseri… Bugüne kadar 1.200’den fazla marka ismi yarattı. Bu nedenle marka isimlendirme konusunda dünyadaki en önemli isimlerden biri...

1 EKİM, 2009

Pazarlama

"MARKALAR PROVOKATÖR OLMALI"

“Bu nedenle marka isimleri biraz meydan okuyan, provokatör özellikler taşımalı”

1 EKİM, 2009

Pazarlama

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!

Aslında müşteriyle ilişki kurmanın önemi her zaman biliniyordu. Yeni dönemde ise şirket liderleri de müşteriyle yüz yüze iletişime geçmiş durumda. Çoğu, “Gezinen kurt aç kalmaz” felsefesiyle vaktin...

1 EYLÜL, 2009

Pazarlama

LİDERLER MÜŞTERİ PEŞİNDE!

Müşteri odaklı yönetim modeli ile rekabette bir adım öne geçmek için çalışıyorlar.

1 EYLÜL, 2009

Pazarlama

"BÜYÜK BALIĞI YUTMA ZAMANI"

“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”

1 EYLÜL, 2009

Pazarlama

ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR

Ekonomik krize rağmen sayıları az sayıda şirket, yeni ürün sayılarını artırmaya devam ediyor. Ancak yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti. ...

1 AĞUSTOS, 2009

Pazarlama

3 ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Pazarlama

KAMPANYA YAĞMURUNA DEVAM MI?

Herkes tüketiciyi ikna etmenin peşinde. Bu amaçla yılda 365 gün indirim yapan da var, Turkcell gibi yılda 800 kampanya düzenleyen de.

1 TEMMUZ, 2009