Pazarlama

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR
Pazarlama

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

1 HAZİRAN, 2014

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!
Pazarlama

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

AR-GE İŞİMİZİN CAN DAMARI
Pazarlama

AR-GE İŞİMİZİN CAN DAMARI

BSH Ev Aletleri CEO'su Norbert Klein, Türkiye'deki tesislerinde çalışan her iki AR-GE personelinden birinin her yıl patente konu olan yeni bir buluşa imza attığını belirtti.

21 MAYIS, 2014

GIDA DEVİNİN İNOVATİF AĞI
Pazarlama

GIDA DEVİNİN İNOVATİF AĞI

Yazarımız Fatoş Karahasan, İsviçre'nin Lozan kentindeki Nestle Research Center'ı gezerek şirketin AR-GE'ye yaklaşımını ve inovasyon stratejilerini kaleme aldı.

21 MAYIS, 2014

UYGUN FİYAT İÇİN 5 POTANSİYEL YOL
Pazarlama

UYGUN FİYAT İÇİN 5 POTANSİYEL YOL

Jenny Chung, aşağıda okuyacağınız yazısında kâr marjlarından ödün vermeden fiyatları makul tutmanın 5 yolunu anlatıyor.

21 MAYIS, 2014

MÜŞTERİNİN DE FİKRİNİ ALACAĞIZ
Pazarlama

MÜŞTERİNİN DE FİKRİNİ ALACAĞIZ

Üretim alanında yenilikçi projelerimizle kârlılığımıza katkı sağlamayı hedefleyeceğiz” diye konuşan Anadolu Grubu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hurşit Zorlu, grubun inovasyon yaklaşımını dergimize şöyle aktardı.

18 MAYIS, 2014

MÜŞTERİ NELER YARATTI?
Pazarlama

MÜŞTERİ NELER YARATTI?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18 MAYIS, 2014

BİZ KAOSU YÖNETİYORUZ
Pazarlama

BİZ KAOSU YÖNETİYORUZ

Teknoloji geliştikçe cihazların karmaşıklaşarak kullanımlarının zorlaştığını söyleyen Salt, kullanım kolaylığı konusunda başarılı şirketlerin diğerlerinin önüne geçeceğinin altını çiziyor. VESTEK Genel Müdürü Metin Salt ile yaptığımız sohbetin detayları şöyle...

29 MART, 2014

İNOVASYON STRATEJİK AJANDAYA GİRMELİ
Pazarlama

İNOVASYON STRATEJİK AJANDAYA GİRMELİ

SKD İnovasyon Çalışma Grubu Başkanı Hasan Süel’le SKD’nin inovasyon çalışmalarını, sürdürülebilir kalkınma içinde inovasyonun önemini konuştuk.

29 MART, 2014

DÖNÜŞÜMÜ TAMAMLADIK
Pazarlama

DÖNÜŞÜMÜ TAMAMLADIK

Ford Otosan Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ernur Mutlu ile bu dönüşümü, otomotivde inovasyonu ve Ford Otosan’ın yenilikçilik kültürünü konuştuk.

29 MART, 2014

KRİTİK 6 EĞİLİM
Pazarlama

KRİTİK 6 EĞİLİM

Şirketlerin bir yandan kendi inovasyon hızlandırıcılarını oluştururken diğer yandan da örnek alabilecekleri 6 eğilim var.

29 MART, 2014

HER YIL 1 PROJE LANSE EDECEĞİZ
Pazarlama

HER YIL 1 PROJE LANSE EDECEĞİZ

Borusan Holding Strateji, İş Geliştirme ve Inovasyon Genel Müdür Yardımcısı Lale Ergin Arat ile holdingin inovasyona bakışını, süreçlerini konuştuk.

29 MART, 2014

3. DALGANIN LİDERLERİ
Pazarlama

3. DALGANIN LİDERLERİ

“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.

28 MART, 2014

KULAKTAN KULAĞA 10 KAT DAHA ETKİLİ
Pazarlama

KULAKTAN KULAĞA 10 KAT DAHA ETKİLİ

Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.

25 MART, 2014

FİKİR YARIŞI
Pazarlama

FİKİR YARIŞI

Yenilikçi çalışanlar binlerce fikir üretiyor

1 KASIM, 2013

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.