Pazarlama

Pazarlama

7 ADIMDA YARATICI DİSİPLİN

Şirketler tarafından yenilikçi fikirlere ulaşmak için en sık başvurulan 7 aşamalı yaratıcı disiplin...

28 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

UNUTULMAYAN SLOGANLAR

Yapılan araştırmalar da tüketicinin sloganını beğendiği markayı kendine daha yakın hissettiğini ve yüzde 37 oranında daha çok satın alma davranışı gösterdiğini ortaya koyuyor. 35 pazarlama yöneticisi ve uzmanla Türkiye’nin en etkili sloganlarını belirledik.

10 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

EN GÖZDE YÜZDE 10

Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.

3 AĞUSTOS, 2014

Pazarlama

RENKLER NE DİYOR?

Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...

6 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

ŞAŞIRTAN İŞLER DİKKAT ÇEKİYOR

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

1 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

EN HEYECANLI YARIŞMALAR!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

Pazarlama

AR-GE İŞİMİZİN CAN DAMARI

BSH Ev Aletleri CEO'su Norbert Klein, Türkiye'deki tesislerinde çalışan her iki AR-GE personelinden birinin her yıl patente konu olan yeni bir buluşa imza attığını belirtti.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

GIDA DEVİNİN İNOVATİF AĞI

Yazarımız Fatoş Karahasan, İsviçre'nin Lozan kentindeki Nestle Research Center'ı gezerek şirketin AR-GE'ye yaklaşımını ve inovasyon stratejilerini kaleme aldı.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

UYGUN FİYAT İÇİN 5 POTANSİYEL YOL

Jenny Chung, aşağıda okuyacağınız yazısında kâr marjlarından ödün vermeden fiyatları makul tutmanın 5 yolunu anlatıyor.

21 MAYIS, 2014

Pazarlama

MÜŞTERİNİN DE FİKRİNİ ALACAĞIZ

Üretim alanında yenilikçi projelerimizle kârlılığımıza katkı sağlamayı hedefleyeceğiz” diye konuşan Anadolu Grubu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hurşit Zorlu, grubun inovasyon yaklaşımını dergimize şöyle aktardı.

18 MAYIS, 2014

Pazarlama

MÜŞTERİ NELER YARATTI?

Müşterim ne ister? İşte tüm şirketlerin yanıtını aradığı, yanıtı da sürekli değişen büyük soru bu... Aslında müşterinin yeni talepleri sonsuza kadar bitmeyeceği için yenilik de inovasyon da hiç bitmeyecek.

18 MAYIS, 2014

Pazarlama

BİZ KAOSU YÖNETİYORUZ

Teknoloji geliştikçe cihazların karmaşıklaşarak kullanımlarının zorlaştığını söyleyen Salt, kullanım kolaylığı konusunda başarılı şirketlerin diğerlerinin önüne geçeceğinin altını çiziyor. VESTEK Genel Müdürü Metin Salt ile yaptığımız sohbetin detayları şöyle...

29 MART, 2014

Pazarlama

İNOVASYON STRATEJİK AJANDAYA GİRMELİ

SKD İnovasyon Çalışma Grubu Başkanı Hasan Süel’le SKD’nin inovasyon çalışmalarını, sürdürülebilir kalkınma içinde inovasyonun önemini konuştuk.

29 MART, 2014

Pazarlama

DÖNÜŞÜMÜ TAMAMLADIK

Ford Otosan Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ernur Mutlu ile bu dönüşümü, otomotivde inovasyonu ve Ford Otosan’ın yenilikçilik kültürünü konuştuk.

29 MART, 2014

Pazarlama

KRİTİK 6 EĞİLİM

Şirketlerin bir yandan kendi inovasyon hızlandırıcılarını oluştururken diğer yandan da örnek alabilecekleri 6 eğilim var.

29 MART, 2014