Walgreens, bir yüzyılı aşkın bir süredir izlediği iş modelini değiştirerek inovatif dönüşüm alanında ön plana çıkan şirketlerden biri...
Türkiye Teknoloji Merkezi Genel Müdürü Aybike Molbay’la GE’nin Türkiye’deki AR-GE faaliyetlerini ve üzerinde çalıştıkları yeni teknolojileri konuştuk.
1940’lı yıllardan beri Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinden biri olan Ülker’in inovasyon stratejisini Ali Ülker anlattı.
Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.
Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.
Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.
Capital olarak markaların “unutulmaz” ve “etkili” reklam kampanyalarını araştırdık.
Türkiye’nin en dikkat çeken sloganlarını da, uzmanların değerlendirmeleriyle bir araya getirdik.
Ürün stok tutma süresi, 2008 yılında 45 günken 2012 yılında 37,8 güne düşmüş durumda.
Koleksiyon Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve Tasarım Vakfı İstanbul’un kurucusu Faruk Malhan ile tasarımın ekonomiye katkısı ve vakıf olarak bu alandaki çalışmalarını konuştuk.
Turkcell Teknoloji Grubu Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, Innovation&Strategy’nin sorularını yanıtladı.
Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Üstelik kullanabiliyor.
Bosch Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Volkmar Denner’in Stuttgart şehrindeki merkezinde sorularımızı yanıtladı.
Şirketler tarafından yenilikçi fikirlere ulaşmak için en sık başvurulan 7 aşamalı yaratıcı disiplin...
Yapılan araştırmalar da tüketicinin sloganını beğendiği markayı kendine daha yakın hissettiğini ve yüzde 37 oranında daha çok satın alma davranışı gösterdiğini ortaya koyuyor. 35 pazarlama yöneticisi ve uzmanla Türkiye’nin en etkili sloganlarını belirledik.