Pazarlama

Pazarlama

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR

www.discoverunileverturkey.com, öğrencilere şirket çalışanları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Türbülansta büyüyenlerin sırrı nerede?

Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Zaman vaatli rekabet

Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Liderlerin yeni yıl hesapları

CEO'ların ajandasında neler var?

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Sosyal inovasyon herkesin görevi

Sosyal inovasyon Merkezi Başkanı Suat Özçağdaş ile sosyal inovasyonu, nasıl bir değer yarattığını ve Türkiye’de neler yaptıklarını konuştuk.

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Yazılım üssüne dönüşeceğiz

Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang, şirketin inovasyon gücünü, Türkiye’nin bu alandaki potansiyelini ve önümüzdeki dönemde Huawei’nin büyümesinde oynayacağı rolü anlattı.

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Bir eczanenin inovatif dönüşümü

Walgreens, bir yüzyılı aşkın bir süredir izlediği iş modelini değiştirerek inovatif dönüşüm alanında ön plana çıkan şirketlerden biri...

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Mühendislik ihraç ediyoruz

Türkiye Teknoloji Merkezi Genel Müdürü Aybike Molbay’la GE’nin Türkiye’deki AR-GE faaliyetlerini ve üzerinde çalıştıkları yeni teknolojileri konuştuk.

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Yeni üründe başarı oranımızı katladık

1940’lı yıllardan beri Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinden biri olan Ülker’in inovasyon stratejisini Ali Ülker anlattı.

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Sağlıkta inovatif planlar

Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.

16 KASIM, 2014

Pazarlama

Sosyal müşteri devri

Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.

26 EKİM, 2014

Pazarlama

Segmentasyon Devrimi Başlıyor

Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.

22 EKİM, 2014

Pazarlama

En etkili 20 kampanya

Capital olarak markaların “unutulmaz” ve “etkili” reklam kampanyalarını araştırdık.

22 EKİM, 2014

Pazarlama

En etkin sloganlar

Türkiye’nin en dikkat çeken sloganlarını da, uzmanların değerlendirmeleriyle bir araya getirdik.

22 EKİM, 2014

Pazarlama

Müthiş düşüş

Ürün stok tutma süresi, 2008 yılında 45 günken 2012 yılında 37,8 güne düşmüş durumda.

21 EYLÜL, 2014