Pazarlama

YENİ ÜRÜNDE BAŞARI ORANIMIZI KATLADIK
Pazarlama

YENİ ÜRÜNDE BAŞARI ORANIMIZI KATLADIK

1940’lı yıllardan beri Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinden biri olan Ülker’in inovasyon stratejisini Ali Ülker anlattı.

16 KASIM, 2014

SAĞLIKTA İNOVATİF PLANLAR
Pazarlama

SAĞLIKTA İNOVATİF PLANLAR

Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.

16 KASIM, 2014

SOSYAL MÜŞTERİ DEVRİ
Pazarlama

SOSYAL MÜŞTERİ DEVRİ

Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.

26 EKİM, 2014

SEGMENTASYON DEVRİMİ BAŞLIYOR
Pazarlama

SEGMENTASYON DEVRİMİ BAŞLIYOR

Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.

22 EKİM, 2014

EN ETKİLİ 20 KAMPANYA
Pazarlama

EN ETKİLİ 20 KAMPANYA

Capital olarak markaların “unutulmaz” ve “etkili” reklam kampanyalarını araştırdık.

22 EKİM, 2014

EN ETKİN SLOGANLAR
Pazarlama

EN ETKİN SLOGANLAR

Türkiye’nin en dikkat çeken sloganlarını da, uzmanların değerlendirmeleriyle bir araya getirdik.

22 EKİM, 2014

MÜTHİŞ DÜŞÜŞ
Pazarlama

MÜTHİŞ DÜŞÜŞ

Ürün stok tutma süresi, 2008 yılında 45 günken 2012 yılında 37,8 güne düşmüş durumda.

21 EYLÜL, 2014

TASARIM İŞİN ŞEKLİNİ DEĞİŞTİRİR
Pazarlama

TASARIM İŞİN ŞEKLİNİ DEĞİŞTİRİR

Koleksiyon Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve Tasarım Vakfı İstanbul’un kurucusu Faruk Malhan ile tasarımın ekonomiye katkısı ve vakıf olarak bu alandaki çalışmalarını konuştuk.

28 AĞUSTOS, 2014

TEKNOLOJİ TRENDLERİNİ BİZ BELİRLİYORUZ
Pazarlama

TEKNOLOJİ TRENDLERİNİ BİZ BELİRLİYORUZ

Turkcell Teknoloji Grubu Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, Innovation&Strategy’nin sorularını yanıtladı.

28 AĞUSTOS, 2014

YARATICI 40 ÜRÜN ŞİRKETE NE KATTI?
Pazarlama

YARATICI 40 ÜRÜN ŞİRKETE NE KATTI?

Pek çok şirket yeni ürün stratejisini yenilikçilik üzerine kurmuş durumda. İnovatif yeni ürünleriyle fark yaratırken, cirolarını ve pazar paylarını artırıyorlar. Üstelik kullanabiliyor.

28 AĞUSTOS, 2014

SENSÖR TEKNOLOJİLERİ GELECEĞİ BELİRLEYECEK
Pazarlama

SENSÖR TEKNOLOJİLERİ GELECEĞİ BELİRLEYECEK

Bosch Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Dr. Volkmar Denner’in Stuttgart şehrindeki merkezinde sorularımızı yanıtladı.

28 AĞUSTOS, 2014

7 ADIMDA YARATICI DİSİPLİN
Pazarlama

7 ADIMDA YARATICI DİSİPLİN

Şirketler tarafından yenilikçi fikirlere ulaşmak için en sık başvurulan 7 aşamalı yaratıcı disiplin...

28 AĞUSTOS, 2014

UNUTULMAYAN SLOGANLAR
Pazarlama

UNUTULMAYAN SLOGANLAR

Yapılan araştırmalar da tüketicinin sloganını beğendiği markayı kendine daha yakın hissettiğini ve yüzde 37 oranında daha çok satın alma davranışı gösterdiğini ortaya koyuyor. 35 pazarlama yöneticisi ve uzmanla Türkiye’nin en etkili sloganlarını belirledik.

10 AĞUSTOS, 2014

EN GÖZDE YÜZDE 10
Pazarlama

EN GÖZDE YÜZDE 10

Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.

3 AĞUSTOS, 2014

RENKLER NE DİYOR?
Pazarlama

RENKLER NE DİYOR?

Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...

6 HAZİRAN, 2014

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.