Pazarlama

BÜYÜK İKNA MARATONU
Pazarlama

BÜYÜK İKNA MARATONU

Hedef, bazı sektörlerde yüzde 5 olan ikna oranını yukarı çekmek.

1 HAZİRAN, 2013

İNOVASYON ÖLÇÜLÜR MÜ?
Pazarlama

İNOVASYON ÖLÇÜLÜR MÜ?

Hiç şüphe yok ki “inovasyon” ölçümü su götürür bir iştir.

1 MAYIS, 2013

ÖNCELİĞİMİZ İNOVASYON
Pazarlama

ÖNCELİĞİMİZ İNOVASYON

TÜSİAD Bilgi Toplumu, Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnovasyon Komisyonu Başkanı Esin Güral Argat’ın sorularımızı yanıtladı.

1 MAYIS, 2013

İNOVASYONDA BAŞARI ORANI NASIL ARTIRILIR?
Pazarlama

İNOVASYONDA BAŞARI ORANI NASIL ARTIRILIR?

Scott D. Anthony, David Duncan, inovasyonda merak edilen 6 kritik soruya yanıt veriyor.

1 MAYIS, 2013

25 ŞİRKETİN AR-GE PLANI
Pazarlama

25 ŞİRKETİN AR-GE PLANI

Türkiye'nin önde gelen 25 şirketinin yeni dönem AR-GE planları...

1 MAYIS, 2013

TÜRKİYE İNOVASYONLA KÜRESEL OYUNCU OLACAK
Pazarlama

TÜRKİYE İNOVASYONLA KÜRESEL OYUNCU OLACAK

3M Genel Müdürü Andrei Holban sorularımızı yanıtladı.

1 MAYIS, 2013

ÇİFT YÖNLÜ DÖNÜŞÜM
Pazarlama

ÇİFT YÖNLÜ DÖNÜŞÜM

Xerox CEO’su Ursula Burns ve Barnes&Noble CEO’su William Lynch ile yaptığımız söyleşiyi sizlere aktarıyoruz

1 MAYIS, 2013

REKABET GÜCÜMÜZÜ İNOVASYONLA ARTIRACAĞIZ
Pazarlama

REKABET GÜCÜMÜZÜ İNOVASYONLA ARTIRACAĞIZ

Eczacıbaşı Topluluğu İnovasyon Koordinatörü Ata Selçuk, grup içinde inovasyonun önemini,anlattı.

1 MAYIS, 2013

ŞAŞIRTAN DÖNÜŞÜM
Pazarlama

ŞAŞIRTAN DÖNÜŞÜM

Değişim, artık iş dünyasının olmazsa olmazı ...

1 NİSAN, 2013

YENİ YOL HARİTASI
Pazarlama

YENİ YOL HARİTASI

Bugünlerde BT sektöründe son 25 yılın en önemli değişimi yaşanıyor.

1 MART, 2013

VERİMLİLİK SIRLARI
Pazarlama

VERİMLİLİK SIRLARI

Yeni dönemde şirketler, operasyonel verimliliğe odaklanarak rekabet avantajı sağlamanın peşinde...

1 ŞUBAT, 2013

İDEALİST ŞİRKET NASIL YARATILIR?
Pazarlama

İDEALİST ŞİRKET NASIL YARATILIR?

İdealist şirket nasıl yaratılır? İdealist markaya dönüşmek isteyen şirketlere 5 temel kural...

1 ŞUBAT, 2013

MAKAS AÇILIYOR
Pazarlama

MAKAS AÇILIYOR

Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”

1 EKİM, 2012

BÜYÜK DÖNÜŞÜM 2015'TE YAŞANACAK
Pazarlama

BÜYÜK DÖNÜŞÜM 2015'TE YAŞANACAK

Mehmet Nalbantoğlu, bulut bilişim dünyasını, bulut bilişim çözümlerinin şirketler için sunduğu avantajları ve geleceğini anlattı.

1 AĞUSTOS, 2012

BÜYÜK PATLAMA
Pazarlama

BÜYÜK PATLAMA

Son 5 yılda şirketlerin AR-GE nüfusu nasıl arttı?

1 HAZİRAN, 2012