Hiç şüphe yok ki “inovasyon” ölçümü su götürür bir iştir.
TÜSİAD Bilgi Toplumu, Bilgi İletişim Teknolojileri ve İnovasyon Komisyonu Başkanı Esin Güral Argat’ın sorularımızı yanıtladı.
Scott D. Anthony, David Duncan, inovasyonda merak edilen 6 kritik soruya yanıt veriyor.
Bugünlerde BT sektöründe son 25 yılın en önemli değişimi yaşanıyor.
Yeni dönemde şirketler, operasyonel verimliliğe odaklanarak rekabet avantajı sağlamanın peşinde...
İdealist şirket nasıl yaratılır? İdealist markaya dönüşmek isteyen şirketlere 5 temel kural...
Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”
Mehmet Nalbantoğlu, bulut bilişim dünyasını, bulut bilişim çözümlerinin şirketler için sunduğu avantajları ve geleceğini anlattı.
Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.
İki ünlü uzman, 2.000 şirketi inceleyip 3 önemli ilke belirledi
Türkiye'deki bankalar, geçtiğimiz 10 yılda teknolojiye yaptığı yatırımla fark yarattı.
Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.