Pazarlama

Pazarlama

VERİMLİLİK SIRLARI

Yeni dönemde şirketler, operasyonel verimliliğe odaklanarak rekabet avantajı sağlamanın peşinde...

1 ŞUBAT, 2013

Pazarlama

İDEALİST ŞİRKET NASIL YARATILIR?

İdealist şirket nasıl yaratılır? İdealist markaya dönüşmek isteyen şirketlere 5 temel kural...

1 ŞUBAT, 2013

Pazarlama

MAKAS AÇILIYOR

Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”

1 EKİM, 2012

Pazarlama

BÜYÜK DÖNÜŞÜM 2015'TE YAŞANACAK

Mehmet Nalbantoğlu, bulut bilişim dünyasını, bulut bilişim çözümlerinin şirketler için sunduğu avantajları ve geleceğini anlattı.

1 AĞUSTOS, 2012

Pazarlama

BÜYÜK PATLAMA

Son 5 yılda şirketlerin AR-GE nüfusu nasıl arttı?

1 HAZİRAN, 2012

Pazarlama

GÖRSEL ÇEKİÇ KULLANANLAR ÖNE ÇIKACAK

Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.

1 HAZİRAN, 2012

Pazarlama

BANKA DIŞINDA DİJİTAL DEVRİM

Türkiye'deki bankalar, geçtiğimiz 10 yılda teknolojiye yaptığı yatırımla fark yarattı.

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

NE KADAR GLOBAL?

Gelinen noktada gruplar, ne kadar global?

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

BAŞARIYI TEKRARLAMAK MÜMKÜN MÜ?

İki ünlü uzman, 2.000 şirketi inceleyip 3 önemli ilke belirledi

1 MAYIS, 2012

Pazarlama

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR

Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.

1 MART, 2012

Pazarlama

ŞİMDİ HEDEF PLANSIZ ALICI!

Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

1 OCAK, 2012

Pazarlama

TAVSİYENİN BÜYÜK GÜCÜ

Tavsiye kampanyaları sayesinde cirosunu katlayan şirket sayısı hiç de az değil.

1 EKİM, 2011

Pazarlama

FAZLASI ZARAR MI?

Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı

1 HAZİRAN, 2011

Pazarlama

365 GÜN KAMPANYA

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Pazarlama

YENİ SOSYAL SORUMLULUK GERÇEKLERİ

CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir

1 MART, 2011