Pazarlama

BÜYÜK PATLAMA
Pazarlama

BÜYÜK PATLAMA

Son 5 yılda şirketlerin AR-GE nüfusu nasıl arttı?

1 HAZİRAN, 2012

GÖRSEL ÇEKİÇ KULLANANLAR ÖNE ÇIKACAK
Pazarlama

GÖRSEL ÇEKİÇ KULLANANLAR ÖNE ÇIKACAK

Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.

1 HAZİRAN, 2012

BAŞARIYI TEKRARLAMAK MÜMKÜN MÜ?
Pazarlama

BAŞARIYI TEKRARLAMAK MÜMKÜN MÜ?

İki ünlü uzman, 2.000 şirketi inceleyip 3 önemli ilke belirledi

1 MAYIS, 2012

BANKA DIŞINDA DİJİTAL DEVRİM
Pazarlama

BANKA DIŞINDA DİJİTAL DEVRİM

Türkiye'deki bankalar, geçtiğimiz 10 yılda teknolojiye yaptığı yatırımla fark yarattı.

1 MAYIS, 2012

NE KADAR GLOBAL?
Pazarlama

NE KADAR GLOBAL?

Gelinen noktada gruplar, ne kadar global?

1 MAYIS, 2012

SOSYALLEŞME  HIZLANIYOR
Pazarlama

SOSYALLEŞME HIZLANIYOR

Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.

1 MART, 2012

ŞİMDİ HEDEF PLANSIZ ALICI!
Pazarlama

ŞİMDİ HEDEF PLANSIZ ALICI!

Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

1 OCAK, 2012

TAVSİYENİN BÜYÜK GÜCÜ
Pazarlama

TAVSİYENİN BÜYÜK GÜCÜ

Tavsiye kampanyaları sayesinde cirosunu katlayan şirket sayısı hiç de az değil.

1 EKİM, 2011

FAZLASI ZARAR MI?
Pazarlama

FAZLASI ZARAR MI?

Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı

1 HAZİRAN, 2011

365 GÜN KAMPANYA
Pazarlama

365 GÜN KAMPANYA

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

YENİ SOSYAL SORUMLULUK GERÇEKLERİ
Pazarlama

YENİ SOSYAL SORUMLULUK GERÇEKLERİ

CEO'lar artık KSS'nin büyümeye net etkisi olduğu konusunda hemfikir

1 MART, 2011

İYİ KARAR DERSLERİ
Pazarlama

İYİ KARAR DERSLERİ

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

YENİLİKÇİ SAVUNMA
Pazarlama

YENİLİKÇİ SAVUNMA

Pek çok yaratıcı fikir daha üst yönetime ulaşamadan ölüyor. Çünkü fikir doğru savunulamıyor...

1 ŞUBAT, 2011

HIZLI TÜKETİCİYİ YAKALAMA YARIŞI
Pazarlama

HIZLI TÜKETİCİYİ YAKALAMA YARIŞI

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

SINIR TANIMAYAN İNOVASYON DÖNEMİ
Pazarlama

SINIR TANIMAYAN İNOVASYON DÖNEMİ

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.