Pazarlama

Pazarlama

HER YIL 1 PROJE LANSE EDECEĞİZ

Borusan Holding Strateji, İş Geliştirme ve Inovasyon Genel Müdür Yardımcısı Lale Ergin Arat ile holdingin inovasyona bakışını, süreçlerini konuştuk.

29 MART, 2014

Pazarlama

3. DALGANIN LİDERLERİ

“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.

28 MART, 2014

Pazarlama

KULAKTAN KULAĞA 10 KAT DAHA ETKİLİ

Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.

25 MART, 2014

Pazarlama

FİKİR YARIŞI

Yenilikçi çalışanlar binlerce fikir üretiyor

1 KASIM, 2013

Pazarlama

HER YIL 1 PROJE LANSE EDECEĞİZ

Borusan Holding Strateji, İş Geliştirme ve Inovasyon Genel Müdür Yardımcısı Lale Ergin Arat ile holdingin inovasyona bakışını, süreçlerini konuştuk.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

6 KRİTİK EĞİLİM

Şirketlerin bir yandan kendi inovasyon hızlandırıcılarını oluştururken diğer yandan da örnek alabilecekleri 6 eğilim var.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

DÖNÜŞÜMÜ TAMAMLADIK

Ernur Mutlu ile dönüşümü, otomotivde inovasyonu ve Ford Otosan’ın yenilikçilik kültürünü konuştuk.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

İNOVASYON STRATEJİK AJANDAYA GİRMELİ

Hasan Süel’le SKD’nin inovasyon çalışmalarını, sürdürülebilir kalkınma içinde inovasyonun önemini konuştuk.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

BİZ KAOSU YÖNETİYORUZ

Metin Salt, üretim sürecinin bütün aşamalarına yansıtılan inovasyonun, Vestel’de bir yaşam biçimi olduğunu söylüyor.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

3. DALGANIN LİDERLERİ

“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.

1 KASIM, 2013

Pazarlama

EN ÖZEL MÜŞTERİ

Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.

1 EKİM, 2013

Pazarlama

YENİ YOL HARİTASI

Son yıllıkta sektörlerin sürdürülebilirlikte aldıkları mesafeyi sizin için bir araya getirdik.

1 EKİM, 2013

Pazarlama

ANLAMA YARIŞI

Şirketler müşteriye temas için milyonlarca dolar harcıyor

1 EYLÜL, 2013

Pazarlama

44 ŞİRKETİN YENİ ÜRÜN STRATEJİSİ

Müşteri beklentileri sürekli değişiyor.

1 AĞUSTOS, 2013

Pazarlama

GELİR UÇURUMUNU TERS İNOVASYONLA HALLEDEBİLİRİZ

Prof. Vijay Govindarajan'la 7. Vizyon Semineri’nin konuğu olarak geldiği İstanbul'da buluştuk. Kendisi sorularımızı şöyle yanıtladı.

1 AĞUSTOS, 2013