YÖNETİM

İnsan kaynakları

"ÇALIŞANLARA İŞ TEKLİFİ YAĞIYOR"

Selen Kocabaş, 2009'da 100 bin başvuru aldıklarını aynı zamanda şirketlerin de çalışanlarını transfer etmek istediklerini söylüyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

TUNCAY ÖZİLHAN’DAN GENÇLİK SIRLARI

Özilhan'ın liderliği, diğer yöneticilere ve şirket geneline gençlik ve canlılık aşılıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

UNILEVER, İÇ DÜNYASINI GENÇLERE AÇIYOR

www.discoverunileverturkey.com, öğrencilere şirket çalışanları hakkında bilgi edinme fırsatı sunuyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

DONDURMA PAZARI GEÇEN YIL 750 MİLYON EURO’DA KALDI

Dondurma pazarı, yaz aylarıyla birlikte yeniden büyümeyi yakaladı.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

ALİ TARAN’DAN, “VESTEL’İN ROBOTU ARÇELİK’İN ÇELİK’İNİ YENER” YORUMU!

Ali Taran, “Geleceği Tasarlamak” programında bol esprili, renkli bir konuşma yaptı.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

SÜRDÜRÜLEBİLİR İNOVASYONUN 5 KRİTİK YOLU

Ram Nidumolu, C.K. Prahalad ve M.R. Rangaswami, sürdürebilirliğe 5 yoldan ulaşıldığını düşünüyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

5X5X5’LE DAHA UCUZ, HIZLI YENİLİK

SCHRAGE, yeni kitabı “Fikirlerin Ötesine Geçmek” ile şirketlere basit bir formül öneriyor.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Dünyanın mükemmel performanslı CEO'ları

Dünya genelinde 2 bine yakın CEO hakkında veri topladık. Üst basamaklarda kimsenin adını bile isimler var.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

PAZARLAMA İÇİN YENİ BİR TASARIM

Şirketler geliştirici ilişki kurma süreçlerini radikal şekilde değiştirerek organize olmalılar.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Liderlerin yeni yıl hesapları

CEO'ların ajandasında neler var?

17 TEMMUZ, 2015

Yeni trendler

En değerli koleksiyon

Son 10 yılda resim koleksiyoneri sayısında ciddi bir artış gözleniyor.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

İnovasyoncu DNA'sı

Gerçek inovasyoncuları diğerlerinden ayıran beş "keşfetme yeteneği".

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Ucuza gitmeyin

Avrupalı indirim mağazaları sınıfı ABD'li perakendecileri geri kafalı görüyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Türbülansta büyüyenlerin sırrı nerede?

Prof. Sull, türbülansta başarılı olan şirketlerin stratejilerini öne çıkarıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Zaman vaatli rekabet

Zamanın değerini anlayan şirketler, ürünlerde hız yarışına girdi.

17 TEMMUZ, 2015