Lale Saral Develioğlu, 2016’nın global sinerjilerin meyvelerini görecekleri bir yıl olacağını düşünüyor.
Adecco Türkiye, “En Beğenilen Şirketler Araştırması”nı uzun yıllardır destekliyor.
“Türkiye’nin En Başarılı 30 Pazarlama Yöneticisi” araştırması...
Bugün Türkiye’nin en önemli şirketlerine liderlik eden isimler, kendi şanslarını nasıl yarattıklarını paylaştı...
Her gün dünya genelinde binlerce çalışan işten ayrılıyor.Peki,onları bu kararı almaya zorlayan bir numaralı etken nedir?
İş dünyasında başarının anahtarlarından biri de toplantı düzenleri...
Uzmanlar, teknolojiyle birlikte önümüzdeki süreçte başka yeni pozisyonlarla tanışacağımıza dikkat çekiyor.
Aslında herkes bilincinde... 10 yıl öncesinin pek çok iş kuralı artık tarih olmuş durumda.
Kız çocukların varlığı erkek patronları hem liderlik hem de sosyal sorumluluk anlayışı bakımından çok zenginleştiriyor.
Türkiye'de CEO maaşları 150 bin dolar ile 2,5 milyon dolar arasında değişiyor.
Körfez sermayesi, 1 Kasım seçimlerinin ardından Türkiye'yi tekrar radarına aldı.
İnsan hayatında 25 yaşın kritik bir önemi var. Çünkü yaşamın en önemli deneyimleri 25 yaşına kadar yaşanmış oluyor.
Google'ın İK 'dan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Laszlo Bock kitabında teknoloji devinin başarı formülünü anlatıyor.
Terfi zammıyla ilgili yeni kurallara ideal oranlara pozisyonlar ve sektörler arası farklara ilişkin 7 temel trend...
Günümüzde müşteriyle temas kurulabilecek kanal sayısı artmış durumda. Şirketlerin sadece satış noktasında, radyo, televizyon ve gazete reklamlarıyla değil Facebook, Twitter gibi sosyal mecralar üzerinden de müşteriye dokunabilmeleri mümkün. Hazır giyim markası Defacto 11 kanaldan ayda 468 kez müşterileriyle iletişime geçerken, Yıldız Holding’in markaları 6 kanaldan 1.200 kez tüketiciye dokunuyor. Migros 4 kanaldan ayda 810, Carrefour 3 kanaldan 180 kez müşterileriyle temas ediyor. Artık markalar sağlam bir stratejik çerçeve içinde geleneksel kanalların yanında sosyal mecralar üzerinden de tüketiciye dokunuyor, onlara kendilerini hatırlatıyor, hikayelerini anlatıyorlar. Böylece müşteri nezdinde istedikleri algıyı yaratabiliyor ve onların hem cüzdanlarında hem gönüllerinde daha fazla yer tutmak için çalışıyorlar.