YÖNETİM

YAZILIM ÜSSÜNE DÖNÜŞECEĞİZ
Pazarlama

YAZILIM ÜSSÜNE DÖNÜŞECEĞİZ

Huawei Türkiye Genel Müdürü Zhao Gang, şirketin inovasyon gücünü, Türkiye’nin bu alandaki potansiyelini ve önümüzdeki dönemde Huawei’nin büyümesinde oynayacağı rolü anlattı.

16 KASIM, 2014

BİR ECZANENİN İNOVATİF DÖNÜŞÜMÜ
Pazarlama

BİR ECZANENİN İNOVATİF DÖNÜŞÜMÜ

Walgreens, bir yüzyılı aşkın bir süredir izlediği iş modelini değiştirerek inovatif dönüşüm alanında ön plana çıkan şirketlerden biri...

16 KASIM, 2014

MÜHENDİSLİK İHRAÇ EDİYORUZ
Pazarlama

MÜHENDİSLİK İHRAÇ EDİYORUZ

Türkiye Teknoloji Merkezi Genel Müdürü Aybike Molbay’la GE’nin Türkiye’deki AR-GE faaliyetlerini ve üzerinde çalıştıkları yeni teknolojileri konuştuk.

16 KASIM, 2014

YENİ ÜRÜNDE BAŞARI ORANIMIZI KATLADIK
Pazarlama

YENİ ÜRÜNDE BAŞARI ORANIMIZI KATLADIK

1940’lı yıllardan beri Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinden biri olan Ülker’in inovasyon stratejisini Ali Ülker anlattı.

16 KASIM, 2014

SAĞLIKTA İNOVATİF PLANLAR
Pazarlama

SAĞLIKTA İNOVATİF PLANLAR

Innovation&Strategy, sağlık sektörü ve ekosisteminde yer alan 31 şirketin inovasyonda hangi konulara odaklandığını ortaya koydu.

16 KASIM, 2014

CEO'NUN KRİTİK SORUSU
İnsan kaynakları

CEO'NUN KRİTİK SORUSU

C seviye işe alımlar, şirketlerin işleyişi açısından kritik öneme sahip. Bu nedenle üst düzey adaylarla görüşmeleri patronlar ve CEO’lar yapıyor. Görüşmelerde ise her patron kendi beklentisine göre adayı sorularıyla terletiyor.

15 KASIM, 2014

10 KEZ DAHA ETKİLİ BÜYÜME MÜMKÜN MÜ?
Yeni trendler

10 KEZ DAHA ETKİLİ BÜYÜME MÜMKÜN MÜ?

Yuri van Geest ile hem Startup’lar için hızlı büyümenin yollarını hem geleneksel şirketlerin kurtuluş reçetelerini konuştuk.

15 KASIM, 2014

KAYIP ALARMI!
İnsan kaynakları

KAYIP ALARMI!

Müşteri kaybı ve bu kaybın nasıl engelleneceği, rekabetin yoğun olarak yaşandığı sektörlerde şirketlerin sürekli gündemindeki bir konu.

15 KASIM, 2014

C'LERİN YENİ PROFİLİ
Liderlik

C'LERİN YENİ PROFİLİ

Son dönemde üst düzey yönetici profilinde önemli değişimler var.

11 KASIM, 2014

DİSİPLİNLİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Yeni trendler

DİSİPLİNLİ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Günümüzde çok sayıda şirket yönetebileceğinden fazla sayıda sürdürülebilirlik girişimine sahip. İşte size onları kontrol altına alma yolları. Sheila Bonini ve Steven Swartz

11 KASIM, 2014

EBAY DİJİTAL PERAKENDEYİ NASIL DÖNÜŞTÜRDÜ?
Yeni trendler

EBAY DİJİTAL PERAKENDEYİ NASIL DÖNÜŞTÜRDÜ?

Mobil ticaret geleneksel mağazaların sonu anlamına mı geliyor? eBay Marketplaces’in başkanı Devin Wenig, dijitalleşmenin etkisini ve perakendecilerin hayatta kalmak için neden evrimleşmek zorunda olduğunu açıklıyor.

11 KASIM, 2014

E-HİZMET NEDEN ÖNEMLİ?
Yeni trendler

E-HİZMET NEDEN ÖNEMLİ?

Dijital müşteri hizmetleri artık stratejik bir mecburiyet. Ancak bu hizmetin benimsenmesinin önünde sunum stratejilerindeki zaafiyetler ve verimliliğinin ölçülmesindeki eksiklikler gibi engeller var.

11 KASIM, 2014

SOSYAL MÜŞTERİ DEVRİ
Pazarlama

SOSYAL MÜŞTERİ DEVRİ

Adam Metz ile sosyal CRM’in şirketlere neler kazandırdığını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve başarı örneklerini konuştuk.

26 EKİM, 2014

TÜRKİYE'NİN EN SORUMLU ŞİRKETLERİ
Liderlik

TÜRKİYE'NİN EN SORUMLU ŞİRKETLERİ

Türkiye’nin önde gelen kuruluşları, kurumsal sosyal sorumluluk çerçevesinde şirket imajını güçlendirmek için ciddi projeler gerçekleştirip, önemli bütçeler ayırıyorlar.

22 EKİM, 2014

SEGMENTASYON DEVRİMİ BAŞLIYOR
Pazarlama

SEGMENTASYON DEVRİMİ BAŞLIYOR

Son dönemde müşteri segmentasyonunda, onları gruplara ayırmada büyük bir dönüşüm yaşanıyor.

22 EKİM, 2014

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.