YÖNETİM

Pazarlama

Mutsuzluk stratejileri

Eskiden müşteriler, yaşadıkları pozitif deneyimleri 15, kötü deneyimleri ise 24 kişiyle paylaşıyorlardı. Sosyal medyadaki paylaşım trafiğiyle bugün özellikle küresel şirketler hakkındaki olumsuz yorumlar 500 milyon kişiye hızla ulaşıyor. Şirketler de yaşanan negatif durumları fırsata çevirmeye çalışıyorlar. Uzmanlara göre yeni dönemde müşterileri mutlu etmenin yolu hızlı karar almaktan, onları şaşırtmaktan ve beklemediği hizmetleri onlara sunmaktan geçiyor. Capital, Türkiye’nin müşteri memnuniyetinde başarılı şirketlerinin mutsuz müşterilerini nasıl mutlu ettiklerini araştırdı.

21 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

"Türk markaları çok başarılı, ama global değil"

Diesel'in yaratıcısı Goldschmied, başarılı Türk markaları olduğunu ancak çoğunun alt seviyelerinde kaldığını söyledi.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Stratejiye zaman yok

Günde 12, haftada 60 saat çalışan CEO’ların geleceği planlamaya yeterince vakitleri var mı?

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

Unilever yarış arabasına nasıl dönüştü?

Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.

17 TEMMUZ, 2015

İnsan kaynakları

CEO'lar farkı açıyor

Bir CEO, alt düzey beyaz yakalı çalışanından 33 kat fazla ücret alıyor. Bu makas telekomünikasyonda 46 kata çıkıyor.

17 TEMMUZ, 2015

İnsan kaynakları

En ideali 7 kademe

Yalın organizasyon kavramı ile iç içe geçmiş yapılar mevcut.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Garantili liderlik dersleri!

Öngör, “ Benden Sonra Devam” kitabında, Harvard Business School’da ders olarak okutulan dönüşümün hikayesini anlatıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Başarı Öyküleri

7 aranan olmanın sırrı

Seth Godin, son kitabında iş dünyasında vazgeçilmez olan insanların 7 temel özelliğini ortaya koyuyor.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Akıl hocam ne derdi?

Bugün büyük şirketlerin, holdinglerin zirvesinde olan pek çok ismin bir "akıl hocası" var. İşte CEO'lar ve mentorları...

17 TEMMUZ, 2015

Başarı Öyküleri

"9 tipe de bürünen iyi liderdir"

Mükemmel bir lider tipinin olamayacağını söyleyen Mario Sikora, iş insanlarına farkındalık kazandırıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Zıplamaya hazır mısınız?

Şirketler resesyondan çıkarken liderlerin sadece “mükemmel” bir strateji tasarlaması yeterli değildir.

17 TEMMUZ, 2015

Liderlik

Resesyondan gümbür gümbür çıkmak

Araştırmalar, resesyondan hayatta kalarak çıkabilen şirketlerden yüzde 9’unun güçlendiğini gösteriyor.

17 TEMMUZ, 2015

İnsan kaynakları

İK DENEYİMİ CEO YOLUNU AÇIYOR MU?

Bugün iş dünyasınaa baktığımızda yolu insan kaynaklarından geçmiş pek çok başarılı isim olduğunu görüyoruz.

17 TEMMUZ, 2015

Başarı Öyküleri

"111 YILIN SIRRI UZUN VADELİ YAKLAŞIMDA"

lk el üretimi süt makinesini üreten Mielle, bugün dünyada 16 binin üzerinde çalışana ve 2,77 milyar euro ciroya sahip.

17 TEMMUZ, 2015

Pazarlama

DİKEYE DÖNEN HIZLI BÜYÜYOR

Türkiye’de birçok şirket dikey büyüme yöntemi ile sektöründe sarsılmaz bir yer edinirken büyümede de rakip tanımıyor.

17 TEMMUZ, 2015