Eskiden müşteriler, yaşadıkları pozitif deneyimleri 15, kötü deneyimleri ise 24 kişiyle paylaşıyorlardı. Sosyal medyadaki paylaşım trafiğiyle bugün özellikle küresel şirketler hakkındaki olumsuz yorumlar 500 milyon kişiye hızla ulaşıyor. Şirketler de yaşanan negatif durumları fırsata çevirmeye çalışıyorlar. Uzmanlara göre yeni dönemde müşterileri mutlu etmenin yolu hızlı karar almaktan, onları şaşırtmaktan ve beklemediği hizmetleri onlara sunmaktan geçiyor. Capital, Türkiye’nin müşteri memnuniyetinde başarılı şirketlerinin mutsuz müşterilerini nasıl mutlu ettiklerini araştırdı.
Diesel'in yaratıcısı Goldschmied, başarılı Türk markaları olduğunu ancak çoğunun alt seviyelerinde kaldığını söyledi.
Günde 12, haftada 60 saat çalışan CEO’ların geleceği planlamaya yeterince vakitleri var mı?
Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.
Bir CEO, alt düzey beyaz yakalı çalışanından 33 kat fazla ücret alıyor. Bu makas telekomünikasyonda 46 kata çıkıyor.
Yalın organizasyon kavramı ile iç içe geçmiş yapılar mevcut.
Öngör, “ Benden Sonra Devam” kitabında, Harvard Business School’da ders olarak okutulan dönüşümün hikayesini anlatıyor.
Seth Godin, son kitabında iş dünyasında vazgeçilmez olan insanların 7 temel özelliğini ortaya koyuyor.
Bugün büyük şirketlerin, holdinglerin zirvesinde olan pek çok ismin bir "akıl hocası" var. İşte CEO'lar ve mentorları...
Mükemmel bir lider tipinin olamayacağını söyleyen Mario Sikora, iş insanlarına farkındalık kazandırıyor.
Şirketler resesyondan çıkarken liderlerin sadece “mükemmel” bir strateji tasarlaması yeterli değildir.
Araştırmalar, resesyondan hayatta kalarak çıkabilen şirketlerden yüzde 9’unun güçlendiğini gösteriyor.
Bugün iş dünyasınaa baktığımızda yolu insan kaynaklarından geçmiş pek çok başarılı isim olduğunu görüyoruz.
lk el üretimi süt makinesini üreten Mielle, bugün dünyada 16 binin üzerinde çalışana ve 2,77 milyar euro ciroya sahip.
Türkiye’de birçok şirket dikey büyüme yöntemi ile sektöründe sarsılmaz bir yer edinirken büyümede de rakip tanımıyor.