YÖNETİM

MUTSUZLUK STRATEJİLERİ
Pazarlama

MUTSUZLUK STRATEJİLERİ

Eskiden müşteriler, yaşadıkları pozitif deneyimleri 15, kötü deneyimleri ise 24 kişiyle paylaşıyorlardı. Sosyal medyadaki paylaşım trafiğiyle bugün özellikle küresel şirketler hakkındaki olumsuz yorumlar 500 milyon kişiye hızla ulaşıyor. Şirketler de yaşanan negatif durumları fırsata çevirmeye çalışıyorlar. Uzmanlara göre yeni dönemde müşterileri mutlu etmenin yolu hızlı karar almaktan, onları şaşırtmaktan ve beklemediği hizmetleri onlara sunmaktan geçiyor. Capital, Türkiye’nin müşteri memnuniyetinde başarılı şirketlerinin mutsuz müşterilerini nasıl mutlu ettiklerini araştırdı.

21 TEMMUZ, 2015

CEO'LAR FARKI AÇIYOR
İnsan kaynakları

CEO'LAR FARKI AÇIYOR

Bir CEO, alt düzey beyaz yakalı çalışanından 33 kat fazla ücret alıyor. Bu makas telekomünikasyonda 46 kata çıkıyor.

17 TEMMUZ, 2015

"TÜRK MARKALARI ÇOK BAŞARILI, AMA GLOBAL DEĞİL"
Pazarlama

"TÜRK MARKALARI ÇOK BAŞARILI, AMA GLOBAL DEĞİL"

Diesel'in yaratıcısı Goldschmied, başarılı Türk markaları olduğunu ancak çoğunun alt seviyelerinde kaldığını söyledi.

17 TEMMUZ, 2015

STRATEJİYE ZAMAN YOK
Liderlik

STRATEJİYE ZAMAN YOK

Günde 12, haftada 60 saat çalışan CEO’ların geleceği planlamaya yeterince vakitleri var mı?

17 TEMMUZ, 2015

UNİLEVER YARIŞ ARABASINA NASIL DÖNÜŞTÜ?
Pazarlama

UNİLEVER YARIŞ ARABASINA NASIL DÖNÜŞTÜ?

Unilever’in inovasyon çalışmalarını yöneten Berger, şirketin normal bir arabadan yarış arabasına dönüştüğünü söylüyor.

17 TEMMUZ, 2015

EN İDEALİ 7 KADEME
İnsan kaynakları

EN İDEALİ 7 KADEME

Yalın organizasyon kavramı ile iç içe geçmiş yapılar mevcut.

17 TEMMUZ, 2015

GARANTİLİ LİDERLİK DERSLERİ!
Liderlik

GARANTİLİ LİDERLİK DERSLERİ!

Öngör, “ Benden Sonra Devam” kitabında, Harvard Business School’da ders olarak okutulan dönüşümün hikayesini anlatıyor.

17 TEMMUZ, 2015

7 ARANAN OLMANIN SIRRI
Başarı Öyküleri

7 ARANAN OLMANIN SIRRI

Seth Godin, son kitabında iş dünyasında vazgeçilmez olan insanların 7 temel özelliğini ortaya koyuyor.

17 TEMMUZ, 2015

AKIL HOCAM NE DERDİ?
Liderlik

AKIL HOCAM NE DERDİ?

Bugün büyük şirketlerin, holdinglerin zirvesinde olan pek çok ismin bir "akıl hocası" var. İşte CEO'lar ve mentorları...

17 TEMMUZ, 2015

"9 TİPE DE BÜRÜNEN İYİ LİDERDİR"
Başarı Öyküleri

"9 TİPE DE BÜRÜNEN İYİ LİDERDİR"

Mükemmel bir lider tipinin olamayacağını söyleyen Mario Sikora, iş insanlarına farkındalık kazandırıyor.

17 TEMMUZ, 2015

ZIPLAMAYA HAZIR MISINIZ?
Liderlik

ZIPLAMAYA HAZIR MISINIZ?

Şirketler resesyondan çıkarken liderlerin sadece “mükemmel” bir strateji tasarlaması yeterli değildir.

17 TEMMUZ, 2015

RESESYONDAN GÜMBÜR GÜMBÜR ÇIKMAK
Liderlik

RESESYONDAN GÜMBÜR GÜMBÜR ÇIKMAK

Araştırmalar, resesyondan hayatta kalarak çıkabilen şirketlerden yüzde 9’unun güçlendiğini gösteriyor.

17 TEMMUZ, 2015

İK DENEYİMİ CEO YOLUNU AÇIYOR MU?
İnsan kaynakları

İK DENEYİMİ CEO YOLUNU AÇIYOR MU?

Bugün iş dünyasınaa baktığımızda yolu insan kaynaklarından geçmiş pek çok başarılı isim olduğunu görüyoruz.

17 TEMMUZ, 2015

"111 YILIN SIRRI UZUN VADELİ YAKLAŞIMDA"
Başarı Öyküleri

"111 YILIN SIRRI UZUN VADELİ YAKLAŞIMDA"

lk el üretimi süt makinesini üreten Mielle, bugün dünyada 16 binin üzerinde çalışana ve 2,77 milyar euro ciroya sahip.

17 TEMMUZ, 2015

DİKEYE DÖNEN HIZLI BÜYÜYOR
Pazarlama

DİKEYE DÖNEN HIZLI BÜYÜYOR

Türkiye’de birçok şirket dikey büyüme yöntemi ile sektöründe sarsılmaz bir yer edinirken büyümede de rakip tanımıyor.

17 TEMMUZ, 2015

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.