Harvard mezunu Psikolog Daniel Goleman ile odaklanma üzerine gerçekleştirdiğimiz sohbetimizin detayları şöyle...
Liderlere göre bu kayıplar, yaşandıkları dönemde büyük hayal kırıklığı yaratsa da önemli deneyimler kazanılmasına da neden oldu.
CEO’ları en çok strese sokan konu yıl sonu hedeflerini tutturamamak. Ekonomi ve politikadaki ani ve beklenmedik gelişmeler de stres düzeylerini artırıyor. CEO’lar stresle başa çıkmak için kendi bireysel formüllerini geliştirmiş durumda.
2016 yılında mağaza sayısını 650’ye, cirosunu ise 3 milyar TL’ye çıkarmayı planlayan Koton’un yaratıcılarından Yılmaz Yılmaz’la, zirveye nasıl çıktıklarını konuştuk.
Hakan Baş, yeni döneme iddialı hazırlandıklarını söylüyor. “2013’te ciromuzu 10’a katlayarak 25 milyon dolara çıkardık” diyerek sıra dışı performansa dikkat çekiyor.
Pazarda agresif bir büyümeye imza atan Parex markasının yaratıcısı Ferhat Sucu’yla 3 yıl gibi kısa bir sürede bu başarıya nasıl imza attığını konuştuk.
Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.
Dev gruplar İK yapılarını merkezileştirip güçlendiriyorlar. Bu dönüşümün temel nedeni ise verimliliği artırıp maliyet avantajı sağlamak.
Patronlar, 2014’te de geçen yıl olduğu gibi zamlar konusunda temkinli. Enflasyon oranında ücret artışı planlayan patronlar, yüzde 8-9 arasında zam öngörüyor.
Türkiye’nin En İyi İşverenleri Benchmark araştırması geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda tüm hızı ile devam ediyor.
Bugünlerde şirketlerin gündeminde 2014 bütçesi var.
Özdemir’le Limak’ın bu hızlı büyüyüşünü, altyapı projelerindeki iddiasını ve 3’üncü Havalimanı İhalesi’ni konuştuk.
Borusan Holding Strateji, İş Geliştirme ve Inovasyon Genel Müdür Yardımcısı Lale Ergin Arat ile holdingin inovasyona bakışını, süreçlerini konuştuk.