2016 yılında mağaza sayısını 650’ye, cirosunu ise 3 milyar TL’ye çıkarmayı planlayan Koton’un yaratıcılarından Yılmaz Yılmaz’la, zirveye nasıl çıktıklarını konuştuk.
Hakan Baş, yeni döneme iddialı hazırlandıklarını söylüyor. “2013’te ciromuzu 10’a katlayarak 25 milyon dolara çıkardık” diyerek sıra dışı performansa dikkat çekiyor.
Pazarda agresif bir büyümeye imza atan Parex markasının yaratıcısı Ferhat Sucu’yla 3 yıl gibi kısa bir sürede bu başarıya nasıl imza attığını konuştuk.
Wharton İşletme Okulu Pazarlama Profesörü Jonah Berger, ile bir ürünün nasıl popülerlik kazanabileceği üzerine yaptığımız sohbetimizden satırbaşları.
Dev gruplar İK yapılarını merkezileştirip güçlendiriyorlar. Bu dönüşümün temel nedeni ise verimliliği artırıp maliyet avantajı sağlamak.
Patronlar, 2014’te de geçen yıl olduğu gibi zamlar konusunda temkinli. Enflasyon oranında ücret artışı planlayan patronlar, yüzde 8-9 arasında zam öngörüyor.
Türkiye’nin En İyi İşverenleri Benchmark araştırması geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yılda tüm hızı ile devam ediyor.
Bugünlerde şirketlerin gündeminde 2014 bütçesi var.
Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
Yenibiris.com’la birlikte hazırladığımız “Gerçek Mesai Saatleri” anketi ile mesaiyi en çok bölen faktörleri araştırdık.
Özdemir’le Limak’ın bu hızlı büyüyüşünü, altyapı projelerindeki iddiasını ve 3’üncü Havalimanı İhalesi’ni konuştuk.
Mutluluk gurusu Shawn Achor, yöneticilerin hem kendi hayatlarında hem şirketlerinde nasıl mutluluk yayabileceklerini ve olumlu beynin avantajlarını anlattı.
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.