Capital Türkiye’nin en çok kazandıran sektörlerini ve en çok kazanan 50 CEO’sunu belirledi.
Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.
Yeni bir ekonomik model, Hollandalı imalatçının kendi kaynak verimliliğini ve fınansal anlamda cazibesini artırmasına yardımcı oluyor.
“Direktörler geleceğe yönelik bir ajandanın şekillendirilmesine daha fazla vakit ayırmalı.”
Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...
Artık istatistikler de doğruluyor. Uzun yıllar birlikte çalışan ekipler, dikkat çekici oranda daha iyi performans gösteriyor.
Yeni gelişen sektörlerde az sayıdaki yeteneği cezbetmeye çalışanlar da kesenin ağzını açmak zorunda kalıyor. En önemlisi, yoğun rekabette fark yaratmak isteyenler ücrette de fark yaratmak zorunda.
Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin 60’ını kadınlar yönetiyor. Grant Thornton’un geçen yıl yayınladığı kadın yöneticiler araştırması da Türkiye’deki kadın yöneticilerin oranının yüzde 30 seviyesinde olduğunu gösteriyor.
Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.
Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...
BSH Ev Aletleri CEO'su Norbert Klein, Türkiye'deki tesislerinde çalışan her iki AR-GE personelinden birinin her yıl patente konu olan yeni bir buluşa imza attığını belirtti.
Yazarımız Fatoş Karahasan, İsviçre'nin Lozan kentindeki Nestle Research Center'ı gezerek şirketin AR-GE'ye yaklaşımını ve inovasyon stratejilerini kaleme aldı.
Jenny Chung, aşağıda okuyacağınız yazısında kâr marjlarından ödün vermeden fiyatları makul tutmanın 5 yolunu anlatıyor.
Üretim alanında yenilikçi projelerimizle kârlılığımıza katkı sağlamayı hedefleyeceğiz” diye konuşan Anadolu Grubu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hurşit Zorlu, grubun inovasyon yaklaşımını dergimize şöyle aktardı.