Steve Carlotti, kategorilerin trendlerini belirleyen “süper tüketicileri” ve dünya devi markaların onlardan faydalanma yöntemlerini anlattı.
Türk liderlerinin “kişisel misyon”larını ve bunların şirketlerine katkısını araştırdık.
İş dünyasında CEO’ları uyandıran “büyük uyanış” ve “değişim”anlarını araştırdık.
Erol Bilecik, Türkiye’de olmayan bir modeli uygulayarak, dünya markalarının tercih ettiği şirket olmalarının arkasındaki başarı öyküsünün detaylarını anlattı.
Maliyet avantajı nedeniyle üst düzey yöneticilerin radarına güneş enerjisi daha fazla giriyor.
Artan global talebi karşılamak için kaynak verimliliğinin dramatik boyutlarda artırılması gerekiyor.
Capital Türkiye’nin en çok kazandıran sektörlerini ve en çok kazanan 50 CEO’sunu belirledi.
Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.
Yeni bir ekonomik model, Hollandalı imalatçının kendi kaynak verimliliğini ve fınansal anlamda cazibesini artırmasına yardımcı oluyor.
“Direktörler geleceğe yönelik bir ajandanın şekillendirilmesine daha fazla vakit ayırmalı.”
Renk, marka kimliğinin vazgeçilmez bir parçası... Aynı zamanda duyguların aktarımında önemli bir araç. Bu nedenle her şirketin kurumsal kimliğinde kullandığı bir renk var. Örneğin, Arçelik kırmızı, Turkcell mavi, Garanti yeşil, ING turuncuyu tercih ediyor...
Artık istatistikler de doğruluyor. Uzun yıllar birlikte çalışan ekipler, dikkat çekici oranda daha iyi performans gösteriyor.
Yeni gelişen sektörlerde az sayıdaki yeteneği cezbetmeye çalışanlar da kesenin ağzını açmak zorunda kalıyor. En önemlisi, yoğun rekabette fark yaratmak isteyenler ücrette de fark yaratmak zorunda.
Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin 60’ını kadınlar yönetiyor. Grant Thornton’un geçen yıl yayınladığı kadın yöneticiler araştırması da Türkiye’deki kadın yöneticilerin oranının yüzde 30 seviyesinde olduğunu gösteriyor.