Türkiye’de çok sayıda grup son yıllarda yatırımını planlarken bu hesaba dikkat ediyor. O nedenle de pek çok sektörde “ideal yatırım oranı” hesabı yapılıyor. İş dünyasının bu hesaplarını, yaptığı geniş kapsamlı araştırmayla ortaya koyduk.
Teknoloji geliştikçe cihazların karmaşıklaşarak kullanımlarının zorlaştığını söyleyen Salt, kullanım kolaylığı konusunda başarılı şirketlerin diğerlerinin önüne geçeceğinin altını çiziyor. VESTEK Genel Müdürü Metin Salt ile yaptığımız sohbetin detayları şöyle...
SKD İnovasyon Çalışma Grubu Başkanı Hasan Süel’le SKD’nin inovasyon çalışmalarını, sürdürülebilir kalkınma içinde inovasyonun önemini konuştuk.
Ford Otosan Ürün Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ernur Mutlu ile bu dönüşümü, otomotivde inovasyonu ve Ford Otosan’ın yenilikçilik kültürünü konuştuk.
Şirketlerin bir yandan kendi inovasyon hızlandırıcılarını oluştururken diğer yandan da örnek alabilecekleri 6 eğilim var.
Borusan Holding Strateji, İş Geliştirme ve Inovasyon Genel Müdür Yardımcısı Lale Ergin Arat ile holdingin inovasyona bakışını, süreçlerini konuştuk.
Limak’ın bu başarısının arkasında şirketin yönetim kurulu başkanı Nihat Özdemir var. Özdemir’le Limak’ın bu hızlı büyüyüşünü, altyapı projelerindeki iddiasını ve 3’üncü Havalimanı İhalesi’ni konuştuk.
Yönetim kurullarındaki üye sayısı azalıyor. Yıldız Holding'in yönetim kurulunda 5, Borusan Holding'de ise 6 üye bulunuyor. En çok üye ise Çalık Grubunda
Mutluluk gurusu Shawn Achor, yöneticilerin hem kendi hayatlarında hem şirketlerinde nasıl mutluluk yayabileceklerini ve olumlu beynin avantajlarını anlattı.
Patronlar, başarısızlıkta değil başarılı olunca çalışanlarını motive ediyor. Hepsinin kendine özgü ayrı bir motivasyon cümlesi var. Mavi yakadan ziyada üst yönetime önem veriliyor.
Artık 8 saat mesai geride kaldı. Kahve ve sigara molaları, sosyal paylaşım ağları gerçek mesai saatlerini eritiyor. Çalışanların yüzde 75'i günde sadece 3 saat aktif çalıştığını söylüyor.
“Yılın En Başarılı Pazarlama Yöneticileri” araştırması, bu yıl 13’üncü kez yapıldı.
Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.