Peki 2021 nasıl bir yıl olacak? Her yıl gerçekleştirdiğimiz CEO Profil anketi, bu soruya net bir yanıt verirken iş dünyasının yeni yıla bakış açısını tüm boyutlarıyla ortaya koyuyor...
İşte 2020’nin en başarılı 30 pazarlama lideri ve fark yaratan liderlik uygulamaları…
Pandeminin pek çok sektöre en önemli etkisi kârsızlık oldu...
Müşteriden kapasite kullanımına, ihracattan üretim ve kârlılığa kadar pek çok sektörde ciddi kayıplar söz konusu...
İşte bu şirketlerin ilham veren yeni dönem stratejileri…
Salgınla birlikte online alışverişlerde yaşanan yükseliş tüm dünyada e-ticaret şirketlerinin değerini artırdı...
Türk iş dünyası tam 20 yıldır “En Beğenilen Şirketler” araştırmasıyla kendisine ayna tutuyor, pek çok kriterde performansını test etme fırsatı buluyor...
Peki hesapta olmayan bu büyümeyi şirketler nasıl yönetti? İşte yanıtlar…
COVID-19 ile küresel operasyonlarda Türk tedarikçiler için beliren fırsatları inceledik...
Ödemeler dengesindeki bozulma, artan faizler ve TL’deki değer kaybı birçok sektörde zaten mevcut olan kırılganlıkları artırıp derinleştirdi.
Kadının gücüne önem veren şirketler her yıl kadın çalışan oranlarını artırıyor. Son 7 yıldır hazırladığımız “Kadın Dostu Şirketler” araştırmamız da bu duruma işaret ediyor.
Polisan Kansai Boya, QNB Finansbank, BSH Türkiye ve Ziraat Bankası… Bu 4 şirketin en önemli özelliği, “kadın dostu” şirket uygulamalarıyla fark yaratmaları...
Pandemide yatırım bütçelerinin tamamında frene basıldı. Uzmanlara göre bu konuda tek istisna Ar-Ge oldu...
Şimdi şirketler pandemiyle gelen bu yeni müşterileri elde tutma peşinde...
Peki yurt içinde ve yurt dışındaki mevcut bu tablo kimler için nasıl bir fırsat yaratıyor?