Online büyüyor ama ciro, kâr, müşteride hangi kanal öne çıkıyor? İşte yanıtlar…
İşte Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin son 2 yılda KSS’deki odak konuları...
Kurumsal sosyal sorumluluk artık şirketlerin sadece kendi ülkelerine yönelik yürüttükleri çalışmalardan ibaret değil. Global Türk şirketlerinin çoğu da bunun bilincinde...
Capital bu yıl 17’nci kez “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması”nı gerçekleştirdi...
Yeni dönemde “borçlanma” rekabeti belirleyen önemli araçlardan biri... CEO’ların yüzde 39’u 2022’de en fazla borçlanma konusunda temkinli olacağını belirtiyor...
Aslında iş dünyası için “zor” olmayan bir yıl neredeyse yok. Bu yıl da onlardan biri olacak...
Bir şirket ürün portföyünü ne kadar zamanda yeniler? Bir tüketici elindeki ürünü ya da hizmeti ne kadar zamanda bir değiştirmeye karar verir?
Başarılı CEO’lara emeklilik yok. Pek çok eski CEO, kariyerini yönetim kurulu üyesi olarak sürdürüyor. Türkiye’nin büyük gruplarının yönetim kurullarında da bu CEO’ları görüyoruz...
Yeni normalin en kritik başlığı “hız”. Hızlı olmayanın neredeyse hiç şansı yok...
Eğer son iki yılı ekonomide belirsizliklerle geçirdiğimizi düşünüyorsanız, kemerlerinizi sıkı bağlayın. Uzmanlara göre “asıl zorlu etap” şimdi başlıyor...
Yılın en hassas konularından birini “fiyat” oluşturuyor...
Capital’in gelenekselleşen “Global 50 Türk Yönetici” listesinde son 2 yılda önemli hareketlilik söz konusu...
2022 ücret politikalarında 20 yıl öncesine dönüş dikkat çekiyor. Pek çok şirket, 2000’lerin başındaki gibi yılda çift zam uygulamasına dönmeye hazırlanıyor...
Uzmanlar, makasın yeniden açılması için “verimliliğe” işaret ediyor...