İşte Capital’in 28 sektörü kapsayan araştırmasına göre hızlanan ve yavaşlayan alanların sektörlere etkisi...
2020 yılında Türkiye ekonomisi yüzde 1,8 büyüdü. Ancak bu büyümenin perde arkasında önemli kayıplar yaşandı...
Aslında her zaman önemliydi… Ancak pandemi sonrası KSS’nin şirketlerin gündemindeki yeri daha da arttı...
Capital’in “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması”, bu yıl 16. kez gerçekleştirildi. GfK’nın desteğiyle yapılan araştırmada, bu yıl da “En sorumlu şirket” Koç Holding çıktı.
Capital olarak, her biri milyarlarca dolarlık büyüklükleri yöneten kadın yöneticilerin kariyer başarısı getiren sırlarını araştırdık...
Kısacası şirketler dengeyi tutturarak zararlarını minimize etme peşinde...
Peki en kötüsünü gören sektörlerin yeni dönem planında neler var? En önemlisi yeni “korkutan senaryolarında” hangi rakamlar ön plana çıkıyor? İşte yanıtlar…
Peki 2021 nasıl bir yıl olacak? Her yıl gerçekleştirdiğimiz CEO Profil anketi, bu soruya net bir yanıt verirken iş dünyasının yeni yıla bakış açısını tüm boyutlarıyla ortaya koyuyor...
İşte 2020’nin en başarılı 30 pazarlama lideri ve fark yaratan liderlik uygulamaları…
Pandeminin pek çok sektöre en önemli etkisi kârsızlık oldu...
Müşteriden kapasite kullanımına, ihracattan üretim ve kârlılığa kadar pek çok sektörde ciddi kayıplar söz konusu...
İşte bu şirketlerin ilham veren yeni dönem stratejileri…
Salgınla birlikte online alışverişlerde yaşanan yükseliş tüm dünyada e-ticaret şirketlerinin değerini artırdı...
Türk iş dünyası tam 20 yıldır “En Beğenilen Şirketler” araştırmasıyla kendisine ayna tutuyor, pek çok kriterde performansını test etme fırsatı buluyor...
Peki hesapta olmayan bu büyümeyi şirketler nasıl yönetti? İşte yanıtlar…