“Hepimizin dijital dünyayı anlamaya ve onun içinde yaşamaya ihtiyacı var."
Sektörün önde gelen ajanslarından Concept, bu yıl sektörde bir ilki gerçekleştirdi.
“Türkiye'de ilk kez fiziksel bir AVM'nin içinde bulunan markalardan oluşan e-ticaret platformunu, Kasım 2013 itibariyle hayata geçiriyoruz.
"10 yıl için 1.450 şirket çok az. Bu, Türkiye’nin yeni ve büyük şirket çıkaramadığını gösteriyor."
Herkesin ortak noktası "nokta 9” ile biten fiyatın bir büyüsü olduğu yönünde.
Chrysler’in CEO’su Sergio Marchionne’nin bir üniversitede yaptığı mezuniyet konuşmasını dinledim.
Zekanın tanımlayıcı özelliği, önemli şeylere odaklanma yeteneğidir” Robert J. Schiller
Şankaya, artık daha katma değerli bir aşamaya geçmek istediklerini söylüyor
Özgür Aksakallı, sezon sonu, sınırlı sayıdaki ürünleri belirli bir süre içinde özel fırsatlarla satışa sunduklarını belirtiyor.
Bugün 2 bin olan konteyner sayısının önümüzdeki 10 yıl içinde 10 binlere çıkacağını öngörüyor.
Kösereisoğlu, pazar lideri olarak sektör standartlarını belirlemeyi ve sektörün gelişimine öncülük etmeyi hedefliyoruz” dedi.
Dünyanın inovatif ülkeleri arasında Fransa başlarda yer alır.
Ajans, bu yıl genişleyen müşteri portföyünün gerektirdiği oranda kadrolarını büyütme ve yenileme programı da uyguluyor.
Ajans, 15’inci yılına özel yeni oluşumları hayata geçiriyor.
Manajans İnteraktif İletişim Direktörü Emre Süvari, reklam sektörünün en hızlı gelişen ayağı olan interaktif reklamcılıkta söz sahibi bir isim.