Doğuş Çay, son dönemde gıda sektöründe önemli atılımlar yaptı.
Geçtiğimiz yıl 1,5 milyar dolarlık ciroya sahip olan Turgut Aydın Holding, bu yıl 2 milyar doların üzerinde bir ciro hedefliyor.
Yemeksepeti, son dönemde yurtdışında özellikle yakın coğrafyada büyümeye odaklandı.
Erol Kaynar, son bir yıldır gruba önemli bir dönüşüm yaşatmanın hazırlıkları içinde.
Dindoruk, “Bugün yalıtım sektörünün büyüklüğü 3 milyar dolara ulaştı" diyor.
Alemdar, son birkaç yıldır Türk Henkel'in Türkiye'de çok başarılı bir performans ortaya koyduğunu söylüyor.
“Türkiye tüm dünya için yükselen bir yıldız. Çalışmak için en heyecanlı pazarlardan biri" diyor.
Çoban, 2012'deki 188 milyon dolarlık ihracat rakamını 2013 sonunda 220 milyon dolara çıkaracaklarını anlatıyor.
Ajans, bu yıl genişleyen müşteri portföyünün gerektirdiği oranda kadrolarını büyütme ve yenileme programı da uyguluyor.
1990'lı yıllardan bu yana Türkiye'de faaliyet gösteren Atos, burada da önemli bir pozisyona sahip.
Ajans, 15’inci yılına özel yeni oluşumları hayata geçiriyor.
Bir futbol sever ve Fenerbahçeli olarak şirketlerle spor dünyası arasında büyük bir benzerlik olduğuna inanırım.
Manajans İnteraktif İletişim Direktörü Emre Süvari, reklam sektörünün en hızlı gelişen ayağı olan interaktif reklamcılıkta söz sahibi bir isim.
“Herkes her cuma ofise çocuklarını getirecek, onların soru sormalarını sağlayacak... ”
Serhat Gürcü, yılın sonunda yüzde 35’e ulaşmanın mümkün olamayacağını, en fazla yüzde 25 büyüyebileceklerini belirtiyor.