Bugün Avrupa ve Asya yollarındaki otomobil ve otobüslerin Bursa’dan ihraç edilmesini gururla izliyoruz.
Reklam sektörü krizden çok iyi çıkıyor ,sektör hareketlenmeye başladı.
Reklamda ünlü kullanımı reklamın hatırlanma oranını artırıyor.
Krizde en hızlı toparlanan sektörlerden biri olan Reklamcılık sektörünün yıl sonuna kadar büyümesi bekleniyor.
Sürdürülebilir gelecek için yeni projeler üretmek gündemlerindeki en önemli konu.
“Evrensel doğru tek, o da her şirkete performans yönetimi gerekiyor”
"Önceliğin kariyer hırsı olması motivasyonun kaybına ve odağın yanlış yönlere kaymasına neden olabiliyor.”
Görür,10 yıl gibi bir sürede dünya çapındaki 6 İK liderinden biri haline geldi.
Atmosferdeki karbon birikimine en çok sanayileşmiş ve gelişmiş Batı ülkeleri sebep oluyor.
Hedef her kullanıcının profilini çıkarmak ve profiller bazında genellemeler yapabilmek.
Yeni stratejiler, yeni taktikler göreceğiz.
Ülkemizde siyaset, iletişim biliminin gerçeklerinden uzak bir sektör olarak sürüyor.
Türkiye’de çok sayıda işadamı, “hızlı büyüme” tutkusuna kapılabiliyor.
Amazon’un kurucusu Jeff Bezos, geçtiğimiz aylarda bir grup üniversiteliye konuşma yaptı, kendi deneyimlerinden yola çıkıp önerilerde bulundu.
Pirondini,Ülkenin hızla pahalılaşmasıyla birlikte maliyet açısından Türkiye'de üretim yapmanın zor olduğunu söyledi.