Bugünlerde şirketlerin gündeminde 2014 bütçesi var.
Yenilenen 21 logoyu baz alarak gerçekleştirdiğimiz anketimize 108 şirketin pazarlamadan sorumlu iş lideri katıldı.
Mobil teknolojilerin yaygınlaşması ile tüm sektörlerde devrim gibi bir değişim yaşanıyor...
Yönetici ve patronların odaları her zaman dikkat çekmiştir.
Bankacılık dışı finansta kârın yönü oldukça hızlı değişiyor.
Hiyerarşinin yerini dinamik ve basit şemalar alıyor.
Müşterileri yakından tanımak ve onlara özel çözümler gerçekleştirmek isteyen şirketler, son dönemde CRM’i daha fazla tercih eder oldu.
Artık şirketlerde yeni CEO’yu, sadece patronlar değil, işin başındaki CEO da belirliyor.
Çalışan strateji değişmez” kuaralının sonu geliyor...
İşte BSH’dan Boyner’e, Tetra Pak’dan Toyota’ya Türkiye’de şirketlerin “bilinçli kapitalleşme” çabaları...
Sosyal medya uzmanlığı, iş dünyasının son dönemde önem vermeye başladığı mesleklerden biri...
Daniel Pink, yeni kitabı “Satış İnsanidir”de yer verdiği şaşırtıcı saptamalarını Capital’e anlattı.