Her şeyin daha da hızlandığı bir çağda, “beklemek” en büyük maliyet kalemi haline geldi. Şirketler de bu gelir kaybının önüne geçmek için bekleme süresini azaltmaya odaklandı. Yapılan çalışmaların sonuçları ise oldukça başarılı. Son 5 yılda GSM sektöründe bekleme süresi 35 saniyeden 20 saniyeye, e-perakendede alınan bir ürünün müşteriye teslimat süresi 10 günden 7 güne, bir otomobilin müşteriye teslimatı 15 günden 10 güne, banka şubesinde bekleme süresi 20 dakikadan 10 dakikaya inmiş durumda. Ancak şirketler arasındaki hız yarışı devam ediyor. Herkes müşterisini daha az bekleterek, pazar payı alma peşinde.
Son 10 yılda resim koleksiyoneri sayısında ciddi bir artış gözleniyor.
Pine göre, yeni dönemde başarının yolu özgün ve samimi olmaktan geçiyor.
Cem Dilmegani, Bengi Korkmaz ve Martin Lundqvist Dijitalleşmeyi tam anlamıyla hayata geçirmenin hiç kuşkusuz çok büyük bir getirisi var. Ancak devletin bu getirilere sahip olması için e-devlet projelerinde beklentilerin karşılanmasını engelleyen faktörlerin üstesinden gelmesi önemli...
Claudio Feser, Fernanda Mayol ve Ramesh Srinivasan Yeni bir araştırma etkili liderler geliştirmenin sırrının dört davranış tarzını cesaretlendirmekte yattığını gösteriyor. Liderliğin şifrelerini çözme: Gerçekten önemli olanlar neler?
Müşteriyle yüzleşilen süreçlerde sosyal medya ve teknolojilerin etkisi şimdiden olağanüstü bir hal almış durumda. Anketimize göre bu gibi araçların benimsenmesi hızlı bir seyir izliyor. Yine de şirketlerin ölçmek ve ardından bu teknolojilerin sosyal getirilerinden faydalanabilmek için daha fazlasını yapması gerekiyor.
Yuri van Geest ile hem Startup’lar için hızlı büyümenin yollarını hem geleneksel şirketlerin kurtuluş reçetelerini konuştuk.
Günümüzde çok sayıda şirket yönetebileceğinden fazla sayıda sürdürülebilirlik girişimine sahip. İşte size onları kontrol altına alma yolları. Sheila Bonini ve Steven Swartz
Mobil ticaret geleneksel mağazaların sonu anlamına mı geliyor? eBay Marketplaces’in başkanı Devin Wenig, dijitalleşmenin etkisini ve perakendecilerin hayatta kalmak için neden evrimleşmek zorunda olduğunu açıklıyor.
Dijital müşteri hizmetleri artık stratejik bir mecburiyet. Ancak bu hizmetin benimsenmesinin önünde sunum stratejilerindeki zaafiyetler ve verimliliğinin ölçülmesindeki eksiklikler gibi engeller var.
Sosyal ve çevresel sorunlara çözüm bulmaları için şirketlerden gerek kamu gerekse özel sektörden diğer organizasyonlarla her geçen gün daha fazla ortaklık kurmaları bekleniyor. İşte size bu gibi ittifakların başarılı olmalarını sağlayacak 7 yöntem...
Günümüzde çok sayıda şirket, dünyadaki yükselen orta sınıf tüketicileri hedefliyor. Ancak günde 4 dolardan az bir parayla geçinen insanların sağlığını ve yaşamını iyileştirmeyi hedefleyen D-Rev’e benzeyenlerin sayısı çok az.
Yalın üretim teknikleri son 50 yıldır üretim faaliyetlerinde her gün yeni bir devrim yaratıyor.
Direktörler, temellerin ötesine geçtikçe daha büyük etkileri olduğunu düşünüyor.
Çinli Broad Group, ticari binalarda bir devrim yaratıyor. Bu şirketin başkanı ve CEO’su Zhang Yue, aşağıda geleneksel inşaat uygulamalarının modasının neden çoktan geçtiğini ve bu endüstrinin nasıl değiştiğini açıklıyor.