Liderler, birkaç basit prensip benimseyerek çalışanların şirkete bağlılığını artırma ve organizasyonları dönüştürme yeteneğine sahip sosyal teknolojilerin kendine has muazzam potansiyelini hayata geçirebilir.
Yeni araştırmalar, kurumsal kaynakların aktif bir şekilde yeniden dağıtılmasının, ekonomik kriz dönemlerinde iyi günlerden bile çok
Artık verimlilik, müşteri memnuniyeti, ilklere imza atma, doğru stratejik kararlar alma, mevcudu koruma, yenilikçi ürün, hizmet ve iş modelleri ve sürdürülebilirliği sağlama gibi yeni başarı kriterleri gündemde.
Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.
Mutluluk gurusu Shawn Achor, yöneticilerin hem kendi hayatlarında hem şirketlerinde nasıl mutluluk yayabileceklerini ve olumlu beynin avantajlarını anlattı.
Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
Şirketlerin bütçe tercihlerini araştırdık. 2014'ün bütçelerinde temkinlilik hakim. Şirketler öngörülemeyen riskler için tercihini "yuvarlanan kestirimli" bütçeden yana kullanıyor.
Harvard mezunu Psikolog Daniel Goleman ile odaklanma üzerine gerçekleştirdiğimiz sohbetimizin detayları şöyle...
Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.
Mutluluk gurusu Shawn Achor, yöneticilerin hem kendi hayatlarında hem şirketlerinde nasıl mutluluk yayabileceklerini ve olumlu beynin avantajlarını anlattı.
Bugünlerde şirketlerin gündeminde 2014 bütçesi var.
Mobil teknolojilerin yaygınlaşması ile tüm sektörlerde devrim gibi bir değişim yaşanıyor...
Yenilenen 21 logoyu baz alarak gerçekleştirdiğimiz anketimize 108 şirketin pazarlamadan sorumlu iş lideri katıldı.