Müşteri ne kadar bekler? Bu sorunun yanıtını her sektörün rekabet koşulları belirliyor.
Önümüzdeki dönemde yoğunlaşan rekabetle birlikte şirketler arası "dostlukların" da artacağını söylüyorlar.
Önümüzdeki dönemde daha diri ve dinç olma ihtiyacı hisseden şirketlerde temizik sürecinin devam edeceği düşünülüyor.
Uzmanlara göre işte başarıyı sade, düz ve koyu renk giysiler getiriyor. Altın kural ise kıyafetin mesajın önüne geçmemesi.
Yabancılar kişi başına düşen tüketim rakamlarından etkilenerek Türkiye pazarına giriyor.
Birisi genç fikirle geldiği zaman, değerlendirdikten sonra uygunsa önce kuluçka merkezi olan Tekmer’e kabul ediyoruz.
Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.
Genel müdür veya CEO’ların sorumlulukları kısıtlandı, özellikle de finansal konularda…
Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.
Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü
İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.