Yeni trendler

HAYIRSEVERLİK AR-GE MİDİR?
Yeni trendler

HAYIRSEVERLİK AR-GE MİDİR?

Şirketler, hedefini bulan bağışlar sayesinde gelecekteki ticari başarıları için gerekli zemini hazırlayabilir.

10 AĞUSTOS, 2014

DİJİTAL ÇAĞDA REKABET ETMENİN STRATEJİK PRENSİPLERİ
Yeni trendler

DİJİTAL ÇAĞDA REKABET ETMENİN STRATEJİK PRENSİPLERİ

Bu makalede CEO’ların dijital devrimle ortaya çıkan stratejik meydan okumaya çözüm bulmak için alması gereken 6 kritik karar sunuluyor.

10 AĞUSTOS, 2014

GÜNEŞ ENERJİSİNİN PARLAK POTANSİYELİ
Yeni trendler

GÜNEŞ ENERJİSİNİN PARLAK POTANSİYELİ

Maliyet avantajı nedeniyle üst düzey yöneticilerin radarına güneş enerjisi daha fazla giriyor.

1 AĞUSTOS, 2014

KAYNAK DEVRİMİNE HAZIR MISINIZ?
Yeni trendler

KAYNAK DEVRİMİNE HAZIR MISINIZ?

Artan global talebi karşılamak için kaynak verimliliğinin dramatik boyutlarda artırılması gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2014

3D BASKI GERÇEK OLUYOR
Yeni trendler

3D BASKI GERÇEK OLUYOR

Daniel Cohen, Matthew Sargeant ve Ken Somers Katmanlı üretim büyük bir hızla evrimleşiyor. Üst düzey yöneticiler, katmanlı üretimle gelen 5 bozuculuğa karşı artık hazırlık yapmaya başlamak zorunda.

7 HAZİRAN, 2014

ÇEVRİMSEL BİR EKONOMİYE DOĞRU: PHİLİPS CEO’SU FRANS VAN HOUTEN
Yeni trendler

ÇEVRİMSEL BİR EKONOMİYE DOĞRU: PHİLİPS CEO’SU FRANS VAN HOUTEN

Yeni bir ekonomik model, Hollandalı imalatçının kendi kaynak verimliliğini ve fınansal anlamda cazibesini artırmasına yardımcı oluyor.

7 HAZİRAN, 2014

İLERİ GÖRÜŞLÜ BİR YÖNETİM KURULU OLUŞTURMAK
Yeni trendler

İLERİ GÖRÜŞLÜ BİR YÖNETİM KURULU OLUŞTURMAK

“Direktörler geleceğe yönelik bir ajandanın şekillendirilmesine daha fazla vakit ayırmalı.”

7 HAZİRAN, 2014

YARATICI EKONOMİ İÇİN FORMÜLLER
Yeni trendler

YARATICI EKONOMİ İÇİN FORMÜLLER

Akademisyen, yazar Richard Florida, yaratıcı şirketlerle onları destekleyen girişim sermayesinin nasıl giderek daha çok şehirlere akın ettiğini ve bunun ekonomik ve sosyal gelişme bakımından neanlama geldiğini açıklıyor.

14 MAYIS, 2014

SOSYAL GİRİŞİM YARATMAK
Yeni trendler

SOSYAL GİRİŞİM YARATMAK

Liderler, birkaç basit prensip benimseyerek çalışanların şirkete bağlılığını artırma ve organizasyonları dönüştürme yeteneğine sahip sosyal teknolojilerin kendine has muazzam potansiyelini hayata geçirebilir.

13 MAYIS, 2014

KRİZ NASIL FIRSATA ÇEVRİLİR?
Yeni trendler

KRİZ NASIL FIRSATA ÇEVRİLİR?

Yeni araştırmalar, kurumsal kaynakların aktif bir şekilde yeniden dağıtılmasının, ekonomik kriz dönemlerinde iyi günlerden bile çok

13 MAYIS, 2014

YENİ BAŞARI KRİTERİM
Yeni trendler

YENİ BAŞARI KRİTERİM

Artık verimlilik, müşteri memnuniyeti, ilklere imza atma, doğru stratejik kararlar alma, mevcudu koruma, yenilikçi ürün, hizmet ve iş modelleri ve sürdürülebilirliği sağlama gibi yeni başarı kriterleri gündemde.

11 MAYIS, 2014

SOSYAL İLETİŞİM
Yeni trendler

SOSYAL İLETİŞİM

Sosyal medya sayesinde iletişimde yeni bir döneme girildi. Artık şirketler ve müşterileri birbiriyle sosyal medya aracılığıyla "konuşmaya" başladı. Ancak henüz rakamlar, bu trafiğin yoğunlaşmadığını gösteriyor.

30 MART, 2014

MUTLULUĞUN YENİ FORMÜLÜ
Yeni trendler

MUTLULUĞUN YENİ FORMÜLÜ

Mutluluk gurusu Shawn Achor, yöneticilerin hem kendi hayatlarında hem şirketlerinde nasıl mutluluk yayabileceklerini ve olumlu beynin avantajlarını anlattı.

28 MART, 2014

PERAKENDEDE NELER OLUYOR?
Yeni trendler

PERAKENDEDE NELER OLUYOR?

Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.

28 MART, 2014

YENİ HEDEF TÜKETMEYEN
Yeni trendler

YENİ HEDEF TÜKETMEYEN

TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var

28 MART, 2014