Yeni trendler

DENGESİZ DÜNYA NE GETİRECEK?
Yeni trendler

DENGESİZ DÜNYA NE GETİRECEK?

Pek çok dev şirketle çalışan, onlara yol gösteren "gözde danışman", geleceğe yönelik stratejik ve isabetli senaryolarıyla da tanınıyor.

1 MAYIS, 2011

DAHA AZ BEKLEME
Yeni trendler

DAHA AZ BEKLEME

Müşteri ne kadar bekler? Bu sorunun yanıtını her sektörün rekabet koşulları belirliyor.

1 MAYIS, 2011

MÜTTEFİK KUVVETLER
Yeni trendler

MÜTTEFİK KUVVETLER

Önümüzdeki dönemde yoğunlaşan rekabetle birlikte şirketler arası "dostlukların" da artacağını söylüyorlar.

1 MART, 2011

CEO'LAR TWİTTER'DA
Yeni trendler

CEO'LAR TWİTTER'DA

Onlar Twitter'da olmanın yararına inanıyor.

1 MART, 2011

GİYİMİN YENİ KODU
Yeni trendler

GİYİMİN YENİ KODU

Uzmanlara göre işte başarıyı sade, düz ve koyu renk giysiler getiriyor. Altın kural ise kıyafetin mesajın önüne geçmemesi.

1 MART, 2011

KÂRLI TEMİZLİK
Yeni trendler

KÂRLI TEMİZLİK

Önümüzdeki dönemde daha diri ve dinç olma ihtiyacı hisseden şirketlerde temizik sürecinin devam edeceği düşünülüyor.

1 MART, 2011

HEYECAN VEREN BÜYÜME HESABI
Yeni trendler

HEYECAN VEREN BÜYÜME HESABI

Yabancılar kişi başına düşen tüketim rakamlarından etkilenerek Türkiye pazarına giriyor.

1 OCAK, 2011

İLK HEDEF MALİYET
Yeni trendler

İLK HEDEF MALİYET

Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.

1 EKİM, 2010

PATRONLAR SAHAYA İNİYOR
Yeni trendler

PATRONLAR SAHAYA İNİYOR

Genel müdür veya CEO’ların sorumlulukları kısıtlandı, özellikle de finansal konularda…

1 EKİM, 2010

YENİ FİKİRLERE YATIRIM DAVETİ
Yeni trendler

YENİ FİKİRLERE YATIRIM DAVETİ

Birisi genç fikirle geldiği zaman, değerlendirdikten sonra uygunsa önce kuluçka merkezi olan Tekmer’e kabul ediyoruz.

1 EKİM, 2010

EKOSİSTEM DÖNÜŞÜMÜ
Yeni trendler

EKOSİSTEM DÖNÜŞÜMÜ

Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.

1 EYLÜL, 2010

GELECEK YENİ NESİL  FOSONDA MI?
Yeni trendler

GELECEK YENİ NESİL FOSONDA MI?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ
Yeni trendler

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009