Liderlerin karar alma sürecini etkileyen özellikler ve bu özellikleri iyi kullanan liderlerin öyküleri...
Geleneksel İK uygulamaları yerini dijital dönemin strateji ve araçlarının kullanıldığı yeni yaklaşımlara bırakıyor.
Makas açılıyor çünkü tüketici ya en ucuzu ya da en iyiyi istiyor. Ortada kalan bir markanın da çok şansı kalmıyor”
Son dönemde dev holdinglerin çoğunda, yola ilk çıktıkları işin payında düşüş var
Türkiye’nin CEO sirkülasyonunda yükselen bir ivme söz konusu...
Şirketlerin merkez kadroları, stratejiye odaklanacak biçimde şekillenecek
Royal Dutch Shell’in CEO’suyla Shell’in yeniden yapılanmasını ve yeni dönem hedeflerini konuştuk.
Capital, Türkiye’nin en önemli aile şirketlerinin babadan çocuğa devir hikayelerini araştırdı.
Yenileme operasyonunda en büyük sorun takımı kaynaştırmak...
Genç genel müdür olmanın zorlukları ve yapılan hatalar...
Ünlü yönetim ve strateji gurusu, son kitabı “Macrowikinomics”de ele aldığı kavramları, şirketlerin yaşadığı değişimi anlattı.
Türk şirketlerinin çoğu, rekabet gücünü artırabilmenin yolunu şirket bilgilerini gizli tutmakla eşdeğer tutuyor...