Hüseyin Doğan, Harvey Nichols, Dolce Gabbana gibi dünyanın önde gelen markalarının giydirdiği bir takımı nasıl ikna etmeyi başardıklarını ise şöyle anlatıyor
CRM bugün müşteriyle temas eden her şirketin en kritik gündem maddelerinden biri.
Artık “kusursuz şirket” dönemi sona erdi....
Sinpaş Grubu Başkanı Avni Çelik’in sürdürülebilirlik ve liderlik temalı değerlendirmeleri...
Kurumsal merkez, tıpkı şirket birleşme ve satın alma kapasiteleri gibi organik büyüme kapasitelerine de sahip olabilir.
Onlar, sizinle bir "ilişki" kurmak istemiyor. Sadece iyi tercihler yapmaları için yardımcı olmanızı istiyorlar.
İş dünyasında farklı alanlarda verilen yanlış yatırım kararları ve bu kararların etkileri...
Ziya Akkurt’un yönetiminde, Türkiye’de CEO’ların Ajandası tartışıldı.
Görsel Çekiç kitabının yazarı Ries, görsel çekicin ne olduğunu ve pazarlamada yarattığı farkı Capital’e anlattı.
5 yıl önce haftalık izlenen veriler şimdi anında alınabiliyor...
CEO'ların yetenek yönetimine ayırdığı süre hızla artıyor.