YÖNETİM

Yeni trendler

3.0 Dünyasının yeni kuralları

Dünya sadece yüzde 10-20 oranında Global

1 TEMMUZ, 2011

Yeni trendler

Küçülen hane etkisi

Türkiye'de, hep kalabalık haneler öne çıktı.

1 TEMMUZ, 2011

İnsan kaynakları

Kritik 100 gün

Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.

1 TEMMUZ, 2011

İnsan kaynakları

Daha genç!

Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.

1 TEMMUZ, 2011

Başarı Öyküleri

Fasoncu nasıl global marka oldu?

Aslında Tayvanlı HTC'nin hikayesi, yüzlerce yönetim kitabında işlenen konuların bir özeti gibi...

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Yönetim Türklere geçiyor

Son dönemde birçok expat'ın koltuğuna Türk yönetici oturuyor.

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Büyümede çift haneli hesaplar

Kriz psikolojisinin geride kaldığı 2011 'de herkesin hedefinde büyüme var.

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Dünya vatandaşı kurumlar

Global basarı için bugün, farklılıkları ve mesafeleri ortadan kaldırmanın pesinde kosan değil onların değerini bilen Şirketlere ihtiyaç var. Pankaj Ghemawat

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Daha üretken olmak

Etkinliğin sırrı doğru bir sistemde mi yoksa doğru bir ruh halinde mi yatıyor? Önde gelen iki uzman değerlendiriyor.

1 HAZİRAN, 2011

Pazarlama

Fazlası zarar mı?

Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı

1 HAZİRAN, 2011

Yeni trendler

Kritik sınav

Bankacılık kredilerde kontrollü büyüme için portföyleri yeniden yapılandırıyor.

1 HAZİRAN, 2011

Yeni trendler

Anında Refleks

Refleks sürelerinin kısalması sadece fiyatla sınırlı değil...

1 HAZİRAN, 2011

Yeni trendler

Şehre özel pazarlama

Dünya ekonomisinin üçte ikisini ve dünyada gerçekleştirilen inovasyon faaliyetlerinin yüzde 90'ını 40 kent temsil ediyor

1 HAZİRAN, 2011

İnsan kaynakları

En popüler dedikodular

Çalışanların yüzde 96'sı dedikodu yapıyor.

1 HAZİRAN, 2011

İnsan kaynakları

Patronun ideal CEO’su

Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.

1 HAZİRAN, 2011