Başarılı olmak için ticari çıkarlarınızı müşterilerinizin refahıyla bağdaştırmanız gerekir.
En yaratıcı fikirler, bir şirketin ön cephesindeki elemanlarından çıkar. Size onları teşvik etmek düşer.
Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.
Oriflame, doğrudan satış modelinin ilk başarılı temsilcilerinden...
Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.
Etkinliğin sırrı doğru bir sistemde mi yoksa doğru bir ruh halinde mi yatıyor? Önde gelen iki uzman değerlendiriyor.
Global basarı için bugün, farklılıkları ve mesafeleri ortadan kaldırmanın pesinde kosan değil onların değerini bilen Şirketlere ihtiyaç var. Pankaj Ghemawat
Aslında Tayvanlı HTC'nin hikayesi, yüzlerce yönetim kitabında işlenen konuların bir özeti gibi...
Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.
Kriz psikolojisinin geride kaldığı 2011 'de herkesin hedefinde büyüme var.
Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı
Dünya ekonomisinin üçte ikisini ve dünyada gerçekleştirilen inovasyon faaliyetlerinin yüzde 90'ını 40 kent temsil ediyor