Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.
Alp Şenbay, mağazalaşma hikayelerini ve sonrasında lojistikten perakendeye, pazarlamadan insan kaynaklarına kadar iş süreçlerinde yaptıkları değişimi anlattı
THY küresel marka olma, Teknosa yaygınlık, BİM düşük maliyet, LC Waikiki ise odaklanma stratejisinden uzun yıllardır taviz vermiyor...
Anadolulu patronlar, iş yapma şekillerindeki bu büyük değişimi anlattı. İşte o öyküler...
Türkiye'nin seçkin patronları en çok haz aldıkları işleri anlatıyor.
Gayrisafi yurtiçi hasıladan daha iyi bir başarı kriteri var mı?
Büyümesini uzun vadede sürdürebilen şirket sayısı çok azdır. Bunu başarabilenler ise rakiplerinden hem daha istikrarlı hem de daha inovasyoncu olanlardır.
Türkiye'de yürürlüğe girecek yeni yasa maddelerinin ne durumda olduğunu araştırdık.
Sizin organizasyonunuz da muhtemelen kendi kendini yönetme prensipleri doğrultusunda kurulmamıştır.
Gardiner Morse, Johnson ile liderlik, inovasyon ve sezgilerinize ne zaman güvenmeniz gerektiği hakkında sohbet etti.
Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....
Dünya hızla değişiyor. Kurallar yeniden yazılıyor, iş yapma biçimleri yeniden şekilleniyor...