Küresel krizde zarar gören şirketler, yeni tip liderlerle çalışmak istiyor. Hatta sektör bağımsız her şirkette bu konuda çıta yükselmiş durumda.
Sektör değişiminin avantajları da, dezavantajları da var.
Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.
Başarılı olmak için ticari çıkarlarınızı müşterilerinizin refahıyla bağdaştırmanız gerekir.
En yaratıcı fikirler, bir şirketin ön cephesindeki elemanlarından çıkar. Size onları teşvik etmek düşer.
Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.
Oriflame, doğrudan satış modelinin ilk başarılı temsilcilerinden...
Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.
Etkinliğin sırrı doğru bir sistemde mi yoksa doğru bir ruh halinde mi yatıyor? Önde gelen iki uzman değerlendiriyor.
Aslında Tayvanlı HTC'nin hikayesi, yüzlerce yönetim kitabında işlenen konuların bir özeti gibi...
Global basarı için bugün, farklılıkları ve mesafeleri ortadan kaldırmanın pesinde kosan değil onların değerini bilen Şirketlere ihtiyaç var. Pankaj Ghemawat