Küresel krizde zarar gören şirketler, yeni tip liderlerle çalışmak istiyor. Hatta sektör bağımsız her şirkette bu konuda çıta yükselmiş durumda.
Sektör değişiminin avantajları da, dezavantajları da var.
Her şirkette başarısızlığa tahammül süresi farklı.
Bugün riskler ve istikrarsızlıklarla dolu bir çağda yaşıyoruz.
Karşılıklı güven ve takım çalışması kültürü yaratmanın 4 anahtarı.
Başarılı olmak için ticari çıkarlarınızı müşterilerinizin refahıyla bağdaştırmanız gerekir.
En yaratıcı fikirler, bir şirketin ön cephesindeki elemanlarından ç��kar. Size onları teşvik etmek düşer.
Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.
Oriflame, doğrudan satış modelinin ilk başarılı temsilcilerinden...
Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.
Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.
Kriz psikolojisinin geride kaldığı 2011 'de herkesin hedefinde büyüme var.