YÖNETİM

Liderlik

Yeni nesil liderlik kriterleri

Küresel krizde zarar gören şirketler, yeni tip liderlerle çalışmak istiyor. Hatta sektör bağımsız her şirkette bu konuda çıta yükselmiş durumda.

1 AĞUSTOS, 2011

İnsan kaynakları

Geçişler hızlanıyor

Sektör değişiminin avantajları da, dezavantajları da var.

1 AĞUSTOS, 2011

İnsan kaynakları

Daha genç!

Son yıllarda liderlerin övündükleri konuların başında, "şirketlerinin gençleşmesi" geliyor.

1 TEMMUZ, 2011

Yeni trendler

Küçülen hane etkisi

Türkiye'de, hep kalabalık haneler öne çıktı.

1 TEMMUZ, 2011

Liderlik

Piramidin en altını cezbetmenin yolları

Başarılı olmak için ticari çıkarlarınızı müşterilerinizin refahıyla bağdaştırmanız gerekir.

1 TEMMUZ, 2011

Liderlik

İnovasyon katalizörü

En yaratıcı fikirler, bir şirketin ön cephesindeki elemanlarından çıkar. Size onları teşvik etmek düşer.

1 TEMMUZ, 2011

Yeni trendler

3.0 Dünyasının yeni kuralları

Dünya sadece yüzde 10-20 oranında Global

1 TEMMUZ, 2011

İnsan kaynakları

Kritik 100 gün

Uzmanlar yeni CEO'ların ilk 100 gündeki performanslarının çok kritik olduğunu düşünüyor.

1 TEMMUZ, 2011

Liderlik

Patronun veda anı

Son yıllarda CEO olarak kalmak oldukça zorlaştı.

1 TEMMUZ, 2011

Başarı Öyküleri

İşi bilmeden dünya devi nasıl oldu?

Oriflame, doğrudan satış modelinin ilk başarılı temsilcilerinden...

1 TEMMUZ, 2011

İnsan kaynakları

Patronun ideal CEO’su

Geçmişin sadece kâr ve satış odaklı yöneticileri, yerlerini çalışanla birebir iletişim kurabilen, dünya vatandaşı profesyonellere bırakıyor.

1 HAZİRAN, 2011

İnsan kaynakları

En popüler dedikodular

Çalışanların yüzde 96'sı dedikodu yapıyor.

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Daha üretken olmak

Etkinliğin sırrı doğru bir sistemde mi yoksa doğru bir ruh halinde mi yatıyor? Önde gelen iki uzman değerlendiriyor.

1 HAZİRAN, 2011

Başarı Öyküleri

Fasoncu nasıl global marka oldu?

Aslında Tayvanlı HTC'nin hikayesi, yüzlerce yönetim kitabında işlenen konuların bir özeti gibi...

1 HAZİRAN, 2011

Liderlik

Dünya vatandaşı kurumlar

Global basarı için bugün, farklılıkları ve mesafeleri ortadan kaldırmanın pesinde kosan değil onların değerini bilen Şirketlere ihtiyaç var. Pankaj Ghemawat

1 HAZİRAN, 2011