CAPİTAL DERGİ

Dijital

En heyecanlı yarışmalar!

Mesajını hızlı ve eğlenceli şekilde vermek isteyen markalar, hedef kitlesine ve amaca yönelik tasarlanan yarışmalarla sosyal medya üzerinden beklentilerine kavuşmaya çalışıyor. Bu heyecanlı yarışmaların markalara yaptığı katkılar ise uzmanlara göre saymakla bitmiyor...

1 HAZİRAN, 2014

Akıllı Kimya

Sürdürülebilir gelecek kadınlarla mümkün

“Yeşiliz projesiyle çalışanlarımızı işte, evde, her yerde yeşil olmaya yöneltmeyi hedefledik." diyen Eczacıbaşı Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilir Kalkınma Grup Başkanı Okşan Atilla Sanön ile konuştuk:

26 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Yeşil tedarikçi dönemi

Söz konusu sürdürülebilirlik olduğunda şirketler sorumluluğun sadece kendi iş süreçlerinde bitmediğini düşünüyor. Bu nedenle tedarikçilerinin iş yapış tarzını mercek altına alan şirketlerin sayısı artıyor.

26 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Temel ilkemiz hiç kirletmemek

Son 6 yılda hayata geçirdiği enerji verimliliği projeleriyle enerji yoğunluğunu yüzde 30 azaltan Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir, şirketin çevre ve sürdürülebilirlik stratejilerini anlattı.

25 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Anadolu'nun çevre karnesi

Geri dönüştürülebilir ambalajlar ve çevreci ürünler ise vazgeçilmezler arasına girdi bile. İşte İstikbal'den Banvit'e Konya Şeker'den Çalık Denim'e Anadolu şirketlerinin sürdürülebilirlik karnesi...

25 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Geleceğe yatırım yapıyoruz

Talha Çilek’le, Çilek Mobilya’nın sürdürülebilirlik hikayesini, bu alanda yaptıkları çalışmaları ve gelecek planlarını konuştuk.

25 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Beslenmeye kimya desteği

Giderek kalabalıklaşan nüfus, global arenada pek çok zorluğa ve sıkıntıya neden oluyor. Ancak bu noktada özellikle kimya alanındaki bilimsel geli��meler, beslenme kalitesi ve sürdürülebilirliği konusunda umut veriyor.

25 MAYIS, 2014

Akıllı Kimya

Sürdürülebilirlik hedeflerinde ne var?

Green Business, şirketlerin sürdürülebilirlik ajandasında yer alan 2014 hedeflerini sordu.

25 MAYIS, 2014

Gelecek & Trendler

Bir sonraki büyük şeyi öngörmek

Bugün geleceği öngörmeye çalışan insanların tıpkı bu kahinler gibi fal açmalarına hiç gerek yok. Araştırmacıların takım çantaları artık uzmanlar veya müşterilerle yapılan anketlerden öğrenilecek eğilimleri ölçmeye yarayan yöntemlerle tıka basa dolu.

16 MAYIS, 2014

Gelecek & Trendler

Bilgi paylaşma kültürü

Bilgi paylaşıldıkça artar. Siemens'in bu şirketin uzmanlık birikimini de kapsayan bir platforma yatırım yapıyor olmasının asıl nedeni de işte bu gerçek.

16 MAYIS, 2014

Gelecek & Trendler

İsveç’te test sürüşü

Yeni fikirlerin başarılı olabilmesi için fiyatının müşterilerin satın alabileceği kadar makul seviyede olması gerekir. Siemens, yeni "C30 Elektrikli" konseptiyle elektrikle çalışan araçların toplu üretimi alanına giriyor.

16 MAYIS, 2014

Dijital

Kampanyayı mobilden başlattık

Akbank'ın yeni ürünü"Akbank Direkt Kart"kredi kartı olmayanlara da tüm online mağazaların kapısını açıyor. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, "Yeni kartımızın kampanya lansmanını ilk olarak mobil üzerinden yaptık"diyor.

11 MAYIS, 2014

Dijital

Şaşırtan işler dikkat çekiyor

Sosyal medyadaki yatırımlarının süreceğini söyleyen Vestel Pazarlama İletişim Grup Müdürü Feza Turunçoğlu Erim,"Esprili, şaşırtan, farklı bakış açısıyla hazırlanan, gerektiğinde kendiyle dalga geçebilen, samimi işler başarılı oluyor"diyor.

11 MAYIS, 2014

Gelecek & Trendler

Karbondioksit seviyesi yükseldikçe korkutucu hava olayları çoğalır

Prof. Peter Höppe "Olağanüstü hava koşulları yüzünden ortaya çıkan olayların sayısı son 30 yıl içinde yaklaşık üçe katlanmış durumda" diyor.

1 MAYIS, 2014

Gelecek & Trendler

Bir riskler dünyası

Söz konusu ister Japonya'daki tsunamiler, ister New York'taki kasırgalar olsun, şehirler sadece akıllı ve sağlam altyapıların yardımıyla gelecekteki tehlikelere karşı tetikte olabilirler.

1 MAYIS, 2014