İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Avrupa'nın lideri olacağız

D.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) CEO’su Levent Veziroğlu’nun sorularımızı yanıtladı.

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Kimin için üretmeli

Şirketlerin hedef pazarı nasıl şekillenecek.

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Yüksek kolesterol alarmı

Şirketlerin yüzde 72’si “yüksek kolesterol” yani “değişime direnç” sorunuyla karşı karşıya...

1 HAZİRAN, 2013

Söyleşiler

Kayıtlı e-posta ne getirecek?

TÜRKKEP’in CEO’su YÜKSEL SAMAST sorularımızı yanıtladı.

1 HAZİRAN, 2013

Araştırmalar

30 güçlü iş kadını

13 yıldır düzenlenen “Türkiye’nin En Güçlü İş Kadınları” araştırmasında listenin ilk sırasını Güler Sabancı var. Onu, Suzan Sabancı Dinçer, Ümran Beba ve Serpil Timuray izliyor.

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

Hedefimiz dünya markası olmak

Caroline Koç’la Haremlique ve Selamlique markalarını, bu markalarla ilgili hedeflerini konuştuk.

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

Ciroyu 3'e katlarız

Duayen işadamı Nurettin Çarmıklı, sorularımızı yanıtladı.

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

Yeni CEO'nun global ajandası

Doğtaş ve Kelebek’in yeni CEO'su ile küresel bir şirketten aile şirketine geçiş hikayesini,ve büyüme planlarını konuştuk:

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

Gerçek büyüme 2014'te yaşanacak

Akkök Holding CEO’su Ahmet Dördüncü, sorularımızı yanıtladı.

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

Satın almalarla büyüyeceğiz

Eren Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Eren,yeni yatırımları ve ilgilendikleri yeni satın almaları anlattı.

1 MAYIS, 2013

Araştırmalar

Tehlike sinyalleri

İşte 13 kritik sektörün tehlike senaryoları...

1 MAYIS, 2013

Söyleşiler

İçerik Kralı'ndan liderlik dersleri

Michael Eisner,Disney'deki büyük dönüşümü anlatıyor.

1 MAYIS, 2013

Araştırmalar

Büyük arayış

Son derece seçici davranan, taviz vermeyen önemli kriterleri olan şirket avındaki patronlara kriterlerini sorduk...

1 MAYIS, 2013

Araştırmalar

Güç katan projeler

Türkiye’nin en güçlü kadınlarının, daha fazla haz aldıkları ve kendilerini içinde görmekten mutlu oldukları projeler farklı.

1 MAYIS, 2013

Araştırmalar

Hızlı büyüme, yüksek kâra müthiş ilgi

Bebek-çocuk kategorisi, yüzde 15’i aşan büyüme hızı, yüzde 20-30’a ulaşan kâr oranlarıyla yükselişini sürdürüyor.

1 MAYIS, 2013