YÖNETİM

Liderlik

Dişi ekonomisi

Kadınlar bir pazar olarak Çin ile Hindistan’ın toplamından çok daha büyük bir fırsat sunuyor.

1 EKİM, 2009

Liderlik

Strateji yapıyı nasıl şekillendirir?

Ortamı tanımlayacak beceride bir strateji geliştirin

1 EKİM, 2009

Pazarlama

"Markalar provokatör olmalı"

“Bu nedenle marka isimleri biraz meydan okuyan, provokatör özellikler taşımalı”

1 EKİM, 2009

İnsan kaynakları

En kritik terfiler!

14 başarılı profesyonel, kariyerlerinin en kritik terfisini Capital’e anlattı.

1 EKİM, 2009

İnsan kaynakları

Yerli müdür zamanı

Yönetici ithaline ise zorunlu olmadıkça sıcak bakmıyor.

1 EKİM, 2009

Liderlik

Bir Kriz Ortamında Liderlik

Yeni Dünyada Liderlik Ekonomi kendini toparladığı zaman bile her şey normale dönmeyecek ve farklı türden bir liderliğe ihtiyaç duyulacak. Mevcut ekonomik krizi sanki aşmamız gereken sıradan engeb...

1 EYLÜL, 2009

Liderlik

Global Trafik Sıkışıklığı Tehditi

Yeni Dünyada Global Rekabet Edebilme Gücü. Evrensel ulaştırma ağımızın global ekonominin ihtiyaçlarını karşılamakta her geçen gün daha yetersiz kaldığı şu günlerde, her an bir krize girebiliriz. ...

1 EYLÜL, 2009

Liderlik

Her İkinci Aynı Değil!

Motorola, cep telefonunda bir zamanların deviydi. Finlandiyalı Nokia, yenilikçi yaklaşımlarıyla bu devin tahtını elinden aldı. Bugün ise meydan okuyucu Samsung, Nokia’nın ensesinde…77 yıldır ikinci...

1 EYLÜL, 2009

Liderlik

İdeal Kurul Nasıl Olmalı?

David Nadler, yönetim kurulları konusunda isim yapmış bir yönetim gurusu. “Daha İyi Yönetim Kurulları Kurmak” adlı kitabıyla global şirketlere etkin yönetim kurulu kavramının pratiğe nasıl taşınabi...

1 EYLÜL, 2009

Liderlik

Gelecek Yeni Nesil Fasonda mı?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü. Yetenek gerektirmeyen montaj işleriyle başladıkları fasonculuktan, özgün tasarım ve teknoloji üretimine ge...

1 EYLÜL, 2009

Pazarlama

Liderler Müşteri Peşinde!

Aslında müşteriyle ilişki kurmanın önemi her zaman biliniyordu. Yeni dönemde ise şirket liderleri de müşteriyle yüz yüze iletişime geçmiş durumda. Çoğu, “Gezinen kurt aç kalmaz” felsefesiyle vaktin...

1 EYLÜL, 2009

İnsan kaynakları

Artı Yaşam Kariyer - Jeffrey Pfeffer

İçerideki Adaylara Bir Şans VerinOrta ölçekli bir organize perakende şirketinin İK’sından sorumluyum. Şirketimiz içeriden terfi sistemini benimsiyor ve bütün orta ve üst düzey yöneticilerini kendi ...

1 EYLÜL, 2009

İnsan kaynakları

Pozisyonu Doldurma Süresi Uzadı

Krizle birlikte hem üst yönetimde hem alt kademede işsiz sayısı arttı. Bugün pek çok insan kaynağı şirketinin veritabanı, değerli yönetici ve çalışanların CV’siyle dolu. Ancak buna rağmen şirketler...

1 EYLÜL, 2009

Başarı Öyküleri

Krizde nasıl büyüdük?

Yeni ve büyük mağazalarla eve kapanan tüketicinin sayesinde Bu yılı yüzde 14 büyüme ve 130 milyon dolar ciroyla kapatacağız diyor.

1 EYLÜL, 2009

Liderlik

Yeni ajanda çok zorlu

Türkiye’nin en büyük şirketlerini yöneten 8 CEO’nun zorlu gündemi...

1 EYLÜL, 2009