Motorola, cep telefonunda bir zamanların deviydi. Finlandiyalı Nokia, yenilikçi yaklaşımlarıyla bu devin tahtını elinden aldı. Bugün ise meydan okuyucu Samsung, Nokia’nın ensesinde…77 yıldır ikinci...
İçerideki Adaylara Bir Şans VerinOrta ölçekli bir organize perakende şirketinin İK’sından sorumluyum. Şirketimiz içeriden terfi sistemini benimsiyor ve bütün orta ve üst düzey yöneticilerini kendi ...
Yeni Dünyada Global Rekabet Edebilme Gücü. Evrensel ulaştırma ağımızın global ekonominin ihtiyaçlarını karşılamakta her geçen gün daha yetersiz kaldığı şu günlerde, her an bir krize girebiliriz. ...
Yeni Dünyada Liderlik Ekonomi kendini toparladığı zaman bile her şey normale dönmeyecek ve farklı türden bir liderliğe ihtiyaç duyulacak. Mevcut ekonomik krizi sanki aşmamız gereken sıradan engeb...
Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü
Türkiye’nin en büyük şirketlerini yöneten 8 CEO’nun zorlu gündemi...
CENK ÇİMEN, dünya otomotiv pazarında büyümenin Asya’dan ve gelişmekte olan ülkelerden geleceğini öngörüyor.
Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.
Yeni ve büyük mağazalarla eve kapanan tüketicinin sayesinde Bu yılı yüzde 14 büyüme ve 130 milyon dolar ciroyla kapatacağız diyor.
Ekonomi kendini toparladığı zaman bile her şey normale dönmeyecek ve farklı türden bir liderliğe ihtiyaç duyulacak.
Evrensel ulaştırma ağımızın global ekonominin ihtiyaçlarını karşılamakta her geçen gün daha yetersiz kaldığı şu günlerde, her an bir krize girebiliriz.
Dünyanın en ücra köşelerine kadar dağıtımı yapılan ama az sayıda ürünü üreten devasa tesisler, artık ekonomik anlamda rasyonel olmayabilir.
Müşteri odaklı yönetim modeli ile rekabette bir adım öne geçmek için çalışıyorlar.
Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.
“Eğer tüketiciyle doğru bir iletişim kurarlarsa lider de olabilirler”