Kadınlar, dünyanın her yerinde erkek meslektaşlarından daha az kazanıyor. Bu gerçeğin Türkiye ‘deki rakamları ise çok çarpıcı.
Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor
Rekabette bir adım önde olmak için başarılı şirketlerin bile kendilerini arada bir silkelemesi gerekir.
Son 10 yıl boyunca işletmecilik anlayışının içine,uygulamanın stratejiden farklı olduğu fikri sıkı sıkıya yerleştirildi.
HENRY FORD'un öyküsünü paylaştığı ve yeniden yayınlanan'My life and work'kitabı oldukça çarpıçı önerilerle dolu.
Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli, deneyimli kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor...
Organizasyon şemasını unutun.Artık işin sırrı,şirketin yapısına değil karar sürecine odaklanmakta
Yaşanan kriz,şirket yöneticilerini sadece "sıkıştıklarında" maliyete odaklanma stratejisini bırakmaya itti.
MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı
Uzmanlara göre "dinamik" sektörlerde tecrübeli ve eğitimli istihdama olan ihtiyaç katlanarak artacak.
Araştırmalar,iadelerin sadakati ve bağlılığı arttırdığı gösteriyor,bu nedenle iş dünyasında esnek iade yayılıyor.
Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.
Rekabette bir adım önde olmak için başarılı şirketlerin bile kendilerini arada bir silkelemesi gerekir.
İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.
Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.