Patronlar, başarısızlıkta değil başarılı olunca çalışanlarını motive ediyor. Hepsinin kendine özgü ayrı bir motivasyon cümlesi var. Mavi yakadan ziyada üst yönetime önem veriliyor.
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.
Howard Behar’la Starbucks’ın kazandıran formülünü, nasıl yeniden yapılandırıldığını ve liderlik deneyimlerini paylaştığı son kitabı “It’s Not About The Cofee”yi (Sadece Kahveyle İlgili Değil) konuştuk.
Liderlere göre bu kayıplar, yaşandıkları dönemde büyük hayal kırıklığı yaratsa da önemli deneyimler kazanılmasına da neden oldu.
CEO’ları en çok strese sokan konu yıl sonu hedeflerini tutturamamak. Ekonomi ve politikadaki ani ve beklenmedik gelişmeler de stres düzeylerini artırıyor. CEO’lar stresle başa çıkmak için kendi bireysel formüllerini geliştirmiş durumda.
Patronlar, 2014’te de geçen yıl olduğu gibi zamlar konusunda temkinli. Enflasyon oranında ücret artışı planlayan patronlar, yüzde 8-9 arasında zam öngörüyor.
Jak Kamhi ile Profilo markasının batış hikayesini, kendisinin nerelerde hata yaptığını, ilklerini ve iş dünyasındaki derin tecrübesini konuştuk.
İş insanlarının bugüne kadar yaptıkları en önemli itirazları, bu itirazların çalıştıkları kurumlara ve kariyerlerine etkilerini araştırdık.
Graham Ward’ın sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...
Philip Kotler ile global pazarlama stratejisti Milton Kotler, yeni kitaplarıyla büyümeye yeni bakışlarını, Türk şirketleriyle ilgili yorumlarını Capital’e anlattı.
Türkiye'de neredeyse bütün gruplar portföylerini çeşitlendiriyor.