Liderlik

BÜYÜK DÜŞÜNMEK: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ZORUNLULUĞU
Liderlik

BÜYÜK DÜŞÜNMEK: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ZORUNLULUĞU

Yöneticilerin çoğu, tutarlı bir plana sahip olmayan atılımlar yamalı bohçasını uygulamaya alarak havanda su döver.

1 HAZİRAN, 2010

GODIVA’DA YÖNETİM KURULU NASIL ÇALIŞIYOR?
Liderlik

GODIVA’DA YÖNETİM KURULU NASIL ÇALIŞIYOR?

Rose Marie Bravo, Burberry’nin efsane CEO’su. Defalarca dünyanın en güçlü iş kadınları arasında gösterildi. Bravo, şimdi lüks çikolata markası Godiva’nın yönetim kurulunda bağımsız üye. Godiva’yı ç...

1 MAYIS, 2010

NE KADAR GÖRÜNMELİ?
Liderlik

NE KADAR GÖRÜNMELİ?

Dünyadan Jeff Immelt, John Chambers, Eric Schmidt, Steve Jobs…Türkiye’den ise Süreyya Ciliv, Ömer Yüngül, Mehmet Nane, Yılmaz Yıldız, Meral Ak, ve Galip Yorgancıoğlu… Bu dev şirketlerinin başındaki...

1 MAYIS, 2010

ÇİN’E GİRMEK İÇİN ARTIK ÇOK MU GEÇ?
Liderlik

ÇİN’E GİRMEK İÇİN ARTIK ÇOK MU GEÇ?

Harvard Business Review'dan Seçme Makale Evet, oldukça çetin bir pazar. Ve üstelik müstakbel rakipleriniz buraya ilk gelenler olabilir. Ancak halen düşülebilecek en büyük hata Çin’e yatırım yapmam...

1 MAYIS, 2010

SAYDAMLIK ÇAĞINDA LİDERLİK
Liderlik

SAYDAMLIK ÇAĞINDA LİDERLİK

Harvard Business Review'dan Seçme Makale Büyük Düşünmek Şirketler, bugünlerine ekonomistlerin “dışsallıklar” olarak tanımladığı kavramı ihmal etmelerine rağmen gelebildi. Artık onunla kucaklaşmay...

1 MAYIS, 2010

EN İDEALİ 7 KADEME!
Liderlik

EN İDEALİ 7 KADEME!

Yalın organizasyon kavramı ilk kez 90’larda ortaya çıktı. Şirketler unvan sayılarını azaltarak bu trende ayak uydurmaya çalıştı. Günümüzde ise artık yalın organizasyondan ziyade iç içe geçmiş yapıl...

1 NİSAN, 2010

ARANAN OLMANIN 7 SIRRI
Liderlik

ARANAN OLMANIN 7 SIRRI

İş dünyasında herkes çalışan ordusunun bir parçası. Görevlerini yapmaya, kendisine verilen hedeflere ulaşmaya çalışıyor. Ancak çalışan ordusu içinde sadece bazıları şirketleri için “vazgeçilmez... ...

1 NİSAN, 2010

“9 TİPE DE BÜRÜNEN İYİ LİDERDİR”
Liderlik

“9 TİPE DE BÜRÜNEN İYİ LİDERDİR”

Karakter özelliklerine göre kişileri 9 ana tipe ayıran enegram uzmanı Mario Sikora, iş insanlarına farkındalık kazandırıyor. Sikora’dan danışmanlık alanlar ilk olarak nasıl tipte bir yönetici olduk...

1 NİSAN, 2010

ZIPLAMAYA HAZIR MISINIZ?
Liderlik

ZIPLAMAYA HAZIR MISINIZ?

Zayıf Bir Toparlanma Sürecinde Strateji Tartışmaları Sorulması Gereken Yedi SoruResesyondan önce şirketlerin çoğu karlı bir büyüme çizgisinin ardındaki itici güçler olarak (düşük faiz oranları, ko...

1 NİSAN, 2010

RESESYONDAN GÜMBÜR GÜMBÜR ÇIKMAK
Liderlik

RESESYONDAN GÜMBÜR GÜMBÜR ÇIKMAK

ZAYIF BİR TOPARLANMA SÜRECİNDE STRATEJİ TARTIŞMALARI Araştırmalar, bir resesyondan hayatta kalarak çıkabilen şirketlerden yüzde 9’unun hiç olmadıkları kadar güçlendiğini gösteriyor. Burada onların...

1 NİSAN, 2010

DEMEK Kİ GİRİŞİMCİ OLMAK İSTİYORSUNUZ?
Liderlik

DEMEK Kİ GİRİŞİMCİ OLMAK İSTİYORSUNUZ?

Geçen yıl hatırlayabildiğim kadarıyla iş dünyası bakımından en zor geçen yıllardan biriydi. Güven duygusu uçurumdan aşağı yuvarlanmış ve finans dünyasında her tarafı korkuyla kasvet duygusu sarmışt...

1 NİSAN, 2010

CEO’LARIN EN SIK YAPTIĞI 10 HATA
Liderlik

CEO’LARIN EN SIK YAPTIĞI 10 HATA

1. Pazar Yerine İnip Müşterilerle KonuşmamakCEO’ların daima müşterilerle, dağıtıcılarla, perakendecilerle ve mağaza sahipleriyle irtibat halinde olması gerekir. Pazar yerinde ilk elden bilgiye sahi...

1 NİSAN, 2010

MOTİVASYON 3.0 DÖNEMİ BAŞLIYOR
Liderlik

MOTİVASYON 3.0 DÖNEMİ BAŞLIYOR

20’nci yüzyılda iş dünyasında çalışan motivasyonu için en çok klasik “havuç ve sopa” yöntemini kullanıldı. Bu yöntem o günün iş koşullarında işe de yaradı. Ancak yönetim danışmanı Daniel Pink, bugü...

1 MART, 2010

YIPRANMA SENDROMU
Liderlik

YIPRANMA SENDROMU

Yaşayan her varlık gibi şirketler de zaman içinde yıpranıyor.  Şirketler için yıpranmanın en güçlü işareti rekabet avantajını yitirmek. Bir kez rekabet avantajını yitiren doğrudan müşteri kayb...

1 MART, 2010

ZEGNA, 100 YILI NASIL YAKALADI?
Liderlik

ZEGNA, 100 YILI NASIL YAKALADI?

Dünyanın önde gelen lüks erkek giyim markası Ermenegildo Zegna, bu yıl 100’üncü yılını kutluyor. Asırlık şirketin 4’üncü kuşak yöneticisi Gildo Zegna, az sayıda şirketin erişebildiği bu başarının s...

1 MART, 2010

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.