Liderlik

Liderlik

Karar motorlu organizasyon

Organizasyon şemasını unutun.Artık işin sırrı,şirketin yapısına değil karar sürecine odaklanmakta

1 AĞUSTOS, 2010

Liderlik

Değişim aşkına değişim

Rekabette bir adım önde olmak için başarılı şirketlerin bile kendilerini arada bir silkelemesi gerekir.

1 TEMMUZ, 2010

Liderlik

Hata olur,tekrarını affetmem

Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.

1 TEMMUZ, 2010

Liderlik

Büyük düşünmek: sürdürülebilirlik zorunluluğu

Yöneticilerin çoğu, tutarlı bir plana sahip olmayan atılımlar yamalı bohçasını uygulamaya alarak havanda su döver.

1 HAZİRAN, 2010

Liderlik

Ne Kadar Görünmeli?

Dünyadan Jeff Immelt, John Chambers, Eric Schmidt, Steve Jobs…Türkiye’den ise Süreyya Ciliv, Ömer Yüngül, Mehmet Nane, Yılmaz Yıldız, Meral Ak, ve Galip Yorgancıoğlu… Bu dev şirketlerinin başındaki...

1 MAYIS, 2010

Liderlik

Çin’e Girmek için Artık Çok mu Geç?

Harvard Business Review'dan Seçme Makale Evet, oldukça çetin bir pazar. Ve üstelik müstakbel rakipleriniz buraya ilk gelenler olabilir. Ancak halen düşülebilecek en büyük hata Çin’e yatırım yapmam...

1 MAYIS, 2010

Liderlik

Saydamlık Çağında Liderlik

Harvard Business Review'dan Seçme Makale Büyük Düşünmek Şirketler, bugünlerine ekonomistlerin “dışsallıklar” olarak tanımladığı kavramı ihmal etmelerine rağmen gelebildi. Artık onunla kucaklaşmay...

1 MAYIS, 2010

Liderlik

Godıva’da Yönetim Kurulu Nasıl Çalışıyor?

Rose Marie Bravo, Burberry’nin efsane CEO’su. Defalarca dünyanın en güçlü iş kadınları arasında gösterildi. Bravo, şimdi lüks çikolata markası Godiva’nın yönetim kurulunda bağımsız üye. Godiva’yı ç...

1 MAYIS, 2010

Liderlik

Demek Ki Girişimci Olmak İstiyorsunuz?

Geçen yıl hatırlayabildiğim kadarıyla iş dünyası bakımından en zor geçen yıllardan biriydi. Güven duygusu uçurumdan aşağı yuvarlanmış ve finans dünyasında her tarafı korkuyla kasvet duygusu sarmışt...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

Ceo’ların En S��k Yaptığı 10 Hata

1. Pazar Yerine İnip Müşterilerle KonuşmamakCEO’ların daima müşterilerle, dağıtıcılarla, perakendecilerle ve mağaza sahipleriyle irtibat halinde olması gerekir. Pazar yerinde ilk elden bilgiye sahi...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

Zıplamaya Hazır Mısınız?

Zayıf Bir Toparlanma Sürecinde Strateji Tartışmaları Sorulması Gereken Yedi SoruResesyondan önce şirketlerin çoğu karlı bir büyüme çizgisinin ardındaki itici güçler olarak (düşük faiz oranları, ko...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

Resesyondan Gümbür Gümbür Çıkmak

ZAYIF BİR TOPARLANMA SÜRECİNDE STRATEJİ TARTIŞMALARI Araştırmalar, bir resesyondan hayatta kalarak çıkabilen şirketlerden yüzde 9’unun hiç olmadıkları kadar güçlendiğini gösteriyor. Burada onların...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

En İdeali 7 Kademe!

Yalın organizasyon kavramı ilk kez 90’larda ortaya çıktı. Şirketler unvan sayılarını azaltarak bu trende ayak uydurmaya çalıştı. Günümüzde ise artık yalın organizasyondan ziyade iç içe geçmiş yapıl...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

Aranan Olmanın 7 Sırrı

İş dünyasında herkes çalışan ordusunun bir parçası. Görevlerini yapmaya, kendisine verilen hedeflere ulaşmaya çalışıyor. Ancak çalışan ordusu içinde sadece bazıları şirketleri için “vazgeçilmez... ...

1 NİSAN, 2010

Liderlik

“9 Tipe De Bürünen İyi Liderdir”

Karakter özelliklerine göre kişileri 9 ana tipe ayıran enegram uzmanı Mario Sikora, iş insanlarına farkındalık kazandırıyor. Sikora’dan danışmanlık alanlar ilk olarak nasıl tipte bir yönetici olduk...

1 NİSAN, 2010